Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر نظارت بیشتر شیلات بر صید ترال در آبهای خلیج فارس و دریای عمان، نسبت به بررسی مسائل مشکلات حوزه های مرتبط با کشاورزی و مدیریت صید کشتی‌های صیادی (ترال) پرداخت وگفت: از آنجایکه چند سالی است که صید ترال و در کنار آن صید غیر قانونی در آب های جنوب شرق کشور معیشت صیادان بومی این منطقه تحت تاثیر خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان صید در آب‌های دریای عمان در سال‌های اخیر بیش از آن چیزی که صید می شد بالا تر بوده است افزود: همین صید بالا دلیل بر کاهش ذخایر آبزیان در این منطقه بوده است به طوری که تنوع زیستی دریاها را نابود کرده است، و این نابودی، به بیکار شدن صیادان شرق کشور به همراه بوده است.

وی با بیان اینکه نبود نظارت بر صید در دریا، امنیت شغلی صیادان بومی نیز به خطر انداخته، گفت: جای تاسف است که سازمان محیط زیست و شهیلات در این زمینه سکوت کرده اند، پس نیاز است که ما در این زمینه به صورت تخصصی ورود کنیم و نقض قانونی که در ابن زمینه است اصلاح شود.

رئیسی در ادامه گفتگو اشاره ای کرد به مشکلات کشاورزان حوزه شرق هرمزگان و گفت: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر، باغداران نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات بانکی خود باز مانده اند که نیاز است نسبت به این موضوع تمهیداتی از طرف دولت دیده شود.

وی همچنین به بحث منابع طبیعی اشاره ای کرد و افزود: منابع طبیعی با اجرای طرح های آبخیزداری می تواند به کاشت گلخانه ای در منطقه کمک کند.

رئیسی اضافه کرد: نیاز است که به صورت ویژه از کشاورزان جاسکی که در سیل سال گذشته آسیب دیده اند حمایت های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 5035779

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رئیسی مجمع نمایندگان هرمزگان صید ترال چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیاتی تازه از زندگی شخصی رهبر انقلاب از زبان سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب (فیلم) توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم)

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • خداقوت کارگر
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • رئیسی: ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند
  • رئیسی: ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان