Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تعداد 147 هزار و 5 پروانه احداث ساختمان توسط شهرداری‌های کشور در سال 98 صادر شده که در مقایسه با سال گذشته، حدود 3.5 درصد افزایش داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، مرکز آمار نتایج طرح گردآوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی در سال 98 را اعلام کرد. این گزارش از کاهش 17.1 درصدی واحد‌های مسکونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و افزایش 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصدی آن در شهرداری‌های کل کشور در سال 98 نسبت به سال 97 حکایت دارد.

شهر تهران
در سال 1398، تعداد 63 هزار و 398 واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری تهران، پیش‌بینی شده است که نسبت به سال گذشته حدود 17.1 درصد کاهش داشته است. ‏ متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌ها 7 واحد بوده است. همچنین تعداد 9013 پروانه‌ی احداث ساختمان توسط شهرداری تهران در سال 98 صادر شده است که نسبت به سال گذشته حدود 17.7 درصد کاهش داشته است.
مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان صادرشده از سوی شهرداری تهران در سال 98 بیش از 11676 هزار مترمربع بوده است که نسبت به سال گذشته حدود 18.6 درصد کاهش داشته است. متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره‌ی مورد بررسی حدود 1295 مترمربع بوده است.

کل نقاط شهری کشور
در سال 1398، تعداد 382 هزار و 565 واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌های کشور پیش‌بینی شده است که نسبت به سال گذشته حدود 1.6 درصد افزایش داشته است. ‏ متوسط تعداد واحد مسکونی در هر پروانه‌ی احداث ساختمان 2.6 واحد بوده است. همچنین تعداد 147 هزار و 5 پروانه احداث ساختمان توسط شهرداری‌های کشور در سال 98 صادرشده است که نسبت به سال گذشته حدود 3.5 درصد افزایش داشته است.
مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان در سال 98 حدود 70593 هزار مترمربع بوده است که نسبت به سال گذشته 2 درصد کاهش داشته است. متوسط مساحت زیربنا در این پروانه‌ها 468 مترمربع بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش صدور پروانه نسبت به سال گذشته حدود 1 احداث ساختمان توسط شهرداری شده برای احداث ساختمان درصد کاهش داشته پروانه های صادر مترمربع بوده شهرداری تهران واحد مسکونی صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    انور سعیدی   در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین‌شده شهرداری اشنویه برای سال جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره‌بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همچون پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن پس از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهم‌ترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران