Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترافیک در خط میانی آبی ها باعث شده است تا بار دیگر گزینه قرض دادن لوفتوس چیک به تیم دیگری مطرح شود. 

فرانک لمپارد تایید کرد چلسی در حال بررسی گزینه های موجود برای قرض دادن روبن لوفتوس چیک است. پیش از این خبر رسید وست هم و استون ویلا به قرض گرفتن این هافبک انگلیسی علاقه مند هستند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، لوفتوس چیک که در سه بازی اخیر چلسی (حتی در مسابقه لیگ کاپ) از ترکیب تیمش کنار گذاشته شده است، باید به دنبال تیم جدیدی برای خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لمپارد در مورد این بازیکن 24 ساله گفته است:

من با روبن خیلی رو راست هستم. ما هفته گذشته چند بار صحبت کردیم. او بسیار آماده است و می تواند هر هفته بازی کند. روبن به بازی کردن نیاز دارد. او تلاش زیادی کرده است. اگر قرنطینه پیش نمی آمد، زودتر بازی می کرد. احتمال دارد جهت بازی کردن به تیم دیگری برود چون این برایش خیلی خوب خواهد بود. ما در اینجا احترام زیادی برایش قائل هستیم. می خواهم بهترین گزینه برای روبن و خودمان را انتخاب کنم. 

در دیدی بلند مدت، لوفتوس چیک به چلسی تعلق دارد

لمپارد در مورد آینده بلند مدت لوفتوس چیک در چلسی اضافه کرد:

بدون شک (آینده اش در چلسی رقم می خورد). مصدومیت بدی داشت. او به دلایل متعدد آنقدری که دوست داشت، برای این باشگاه بازی نکرده است. درست قبل از مصدوم شدن خیلی خوب بازی می کرد. همیشه علاقه داشتم تا دوباره آماده شود و با او کار کنم. بهترین تصمیم را برای او و خودمان خواهیم گرفت. او خواستار بازی کردن است و حقیقت این است که ما رقابت زیادی در آن پست داریم. روبن بازیکنی انعطاف پذیر است و می تواند در پست های متفاوتی بازی کند؛ به همین خاطر علاقه داشتم زودتر شانس کار کردن مجدد با او را پیدا کنم چون می دانم قادر به انجام چه کارهایی است. قوای جسمانی روبن چیز متفاوتی را به ما عرضه می کند ولی اولویت بازی کردن او است. 

همچنین بخوانید:

نقل و انتقالات چلسی | از علاقه بیش از 8 باشگاه به لوفتوس چیک تا حفظ تماس ها با مدیر برنامه های رایس 

نقل و انتقالات چلسی | استون ویلا جذب راس بارکلی به طور قرضی را بررسی می کند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوفتوس چیک بازی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها

  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد