Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@18:39:06 GMT

شرمنده مردم هستیم که سفره آنها کوچک شده است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۲۹۹

شرمنده مردم هستیم که سفره آنها کوچک شده است

وزیر پیشنهادی صمت گفت: ما شرمنده مردم هستیم، در کوچه خیابان وقتی آنها را می‌بینیم شرمنده می‌شویم که امروز سفره آنها کوچک است در حالی که آنها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علیرضا رزم‌حسینی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت امروز (سه‌شنبه 8 مهر) در جلسه علنی مجلس در دفاع از خود اظهار کرد:‌ در شرایط اقتصادی و دشوار امروز که تحریم‌های ظالمانه و بیماری منحوس کرونا وجود دارد، پذیرش مسئولیت سخت است، اما به خدا و استعانت از امام رضا(ع) امید دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو برنامه تقدیم رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت صمت کردم که مبتنی بر برنامه ششم توسعه، سیاست‌های بالادستی، ابلاغی و همچنین سیاست‌های راهبردی وزارت صمت است.

وی خاطرنشان کرد: تأمین کالاهای اساسی ضروری بوده و باید معیشت مردم را تأمین کنیم؛ ما شرمنده مردم هستیم، در کوچه خیابان وقتی آنها را می‌بینیم شرمنده هستیم که امروز سفره آنها کوچک است در حالی که آنها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت تصریح کرد: ‌این وزارتخانه با همکاری بانک مرکزی جهت تأمین کالاهای اساسی اقدامات لازم را انجام خواهد داد ضمن اینکه برای تنظیم بازار، بر همکاری و مشارکت با اتحادیه‌ها و صنوف جهت تنظیم بازار و نظارت و کنترل تاکید دارم. 

رزم‌حسینی گفت: اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها و دلالان جهت توزیع مناسب اجناس و اصلاح و استفاده از شناسه کالا برای کالاهای دوام‌دار و نیمه دوام‌دار از ضروریات است، ضمن اینکه نباید به التهاب در بازار با دست زدن به قیمت‌ها اقدام کنیم.

وی یادآور شد:‌ در بخش صنعت هم استفاده از ظرفیت خالی واحدهای صنعتی بسیار مهم است، در حالی که در برخی شهرک‌های صنعتی، شاهد فعالیت واحدهای تولیدی با 30 تا 40 درصد ظرفیتشان هستیم.

وزیر پیشنهادی صمت تصریح کرد: احیای واحدهای تعطیل و راکد در شهرک‌های صنعتی بخشی از برنامه‌هایم است که الگوی موفقی در استان خراسان رضوی با عنوان کلینیک صنعت داشته‌ام که کار آن احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل صنعتی بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه فولاد افزود: تکمیل زنجیره فولاد بر اساس ظرفیت‌های موجود، استخراج و بهبود فضای معادن و مقابله با گرانی فولاد که مورد توجه نمایندگان نیز بود از دیگر موضوعاتی است که با همکاری کمیسیون صنایع پیگیری خواهم کرد.

به‌روزرسانی می‌شود...

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس وزیر پیشنهادی صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در نشست خبری هفتگی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069080 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • فرونشست زمین سفره‌های آب زیرزمینی را می‌بلعد
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • مسجدجامعی: در گذشته اهل منبر، پله‌پله، چون خود منبر بالا می‌آمدند‌/ جامعه وعاظ را در مرتبه بالایی می‌دانستند/ وعاظ می‌دانستند که خطای آنها به پای اهل بیت(ع) نوشته می‌شود؛ خود را مهمان سفره اهل‌ بیت(ع) می‌دانستند و می‌گفتند باید حرمت صاحب سفره را نگه داشت
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • پیشنهاد سه مرحله‌ای حماس برای آتش بس دائمی در غزه
  • «سفره افطار» به‌مثابه یک فناوری اجتماعی
  • راهبرد‌های وزارت صمت برای تحقق شعار سال در بخش معدن
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم
  • الاکلنگ سرمایه‌گذاران کوچک با عرضه مسکن