Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گزارشی مشکلات بانکی یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان جویبار با دستور معاون استاندار مازندران این موضوع با تشکیل کمیته رفع مشکلات این واحد در حال پیگیری است که به زودی نتایج آن اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،پس از نام‌گذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ مازندران خود را موظف به انجام اقدامات رسانه‌ای در این مسیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ازاین‌رو از همان ابتدا در این راستا گزارش‌های متعددی از معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان مازندران ارائه نمود و از سوی دیگر مشکلات و موانع رونق و جهش تولید واحدهای صنعتی و تولیدی را نیز در دستور کار قرارداد که خوشبختانه تا حدود زیادی توانسته در این راه موفق باشد.

این بار نیز با چند گزارش متوالی در مورد یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی جویبار که با مشکل بانکی و  عدم شفافیت دریافت سودهای بانکی مواجه بود بالاخره در جلسه کارگروه رونق تولید و رفع موانع تولید که با حضور خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و نمایندگان بانک‌های عامل و  مدیران کل سایر نهادهای مربوطه در فرمانداری شهرستان جویبار برگزار شد معین گردید برای حل واحد تولید ظروف یک‌بارمصرف گیاهی کیمیا سبز کاسپین جلسه‌ای با حضور کارشناسان بانکی مشکلات و ابهامات بانکی این واحد تولیدی بررسی و ارزیابی و نظرات آن کمیته به‌عنوان نظر کارگروه ستاد تسهیل و رونق تولید اعلام گردد.
 
گفتنی است این واحد صنعتی از زمان ساخت سال 87 تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده بود که با توجه به اینکه یک‌چهارم آن پرداخت گشت ولی بانک اکنون این واحد تولیدی را 9 میلیارد تومان بدهکار معرفی کرده است.
 
لازم به ذکر است بنا به گفته خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران  ۷ واحد صنعتی در شهرک صنعتی جویبار در تملک بانک‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف یوسفی اظهار کرد: سال گذشته ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در استان مرکزی صادر شد و تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست و تداوم آلودگی، به مقام‌های قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از پایش واحدهای صنعتی و تولیدی، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده است، افزود: پایش‌های محیط زیست از واحدهای صنعتی در ایام نوروز تشدید می‌شود و انتظار است همه واحدهای صنعتی و تولیدی این استان ضوابط زیست‌محیطی را برای افزایش سلامت عمومی رعایت و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه پارسال ۳۱۷۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی مورد پایش قرار گرفتند، ادامه داد: قانونگذار پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست، را جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست پیش‌بینی کرده و رعایت ضوابط محیط زیستی یکی از شروط اصلی و لازم تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 6063358

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی