Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس درباره حمایت های دولت از این طرح گفت: حذف قیمت زمین در تولید مسکن کمک شایانی به این طرح کرده است؛ افزون بر این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با بهره ۱۸ درصد از دیگر اقدامات دولت به شمار می رود.

محمد رسول پروری شامگاه دوشنبه در نشست خبری از راه دور با خبرنگاران با ابراز امیدواری نسبت به کاهش نرخ تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن از ۱۸ به ۱۲ درصد افزود: حذف واسطه های مصالح ساختمانی و خرید مستقیم از تولیدکننده به انبوه ساز از اقدامات مطلوب دولت در طرح اقدام ملی مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بنیاد مسکن استان فارس همچنین عنوان کرد: امکان اجرای این طرح در کل شهرهای استان فارس وجود دارد؛ اما در حال حاضر و براساس برنامه وزارت راه و شهرسازی در شهرهایی صورت می گیرد که در آن ها زمین تامین شده باشد.
وی ادامه داد: عمده کارکرد این طرح تامین مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر با مسوولیت بنیاد مسکن است؛ اما پیشنهاد شده است که در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر نیز اقدام شود؛ هم اکنون در منطقه میانرود شیراز ۴۸۰ واحد در قالب این طرح درنظر گرفته شده؛ هرچند بارگذاری شیراز عمدتا در شهر صدرا صورت انجام شده است.
پروری در ادامه به ظرفیت های ثبت نام شده فارس در این حوزه اشاره کرد و عنوان داشت: در مجموع تاکنون ۱۶هزار ۶۶۶ متقاضی دراستان فارس ثبت نام صورت گرفته است، ۶ هزار ۵۱۱ نفر از استعلام سه گانه اول عبور کرده اند، از این تعداد در ۱۶ شهر برای ۲ هزار ۲۰۹ واحد افتتاح حساب در بانک مسکن انجام شده و یک هزار و ۹۸۹ نفر نیز آورده اولیه معادل حداقل ۴۰ میلیون تومان ارائه کرده اند؛ براین اساس سرجمع واریزی کل استان فارس هم اکنون معادل ۹۵ میلیارد تومان است.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، دولت ، مسکن لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KIL

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بنیاد مسکن دولت مسکن استان فارس بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم