Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی فتاحی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: فرآیند ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در بهمن ماه سال ۹۸ آغاز شد که در اجرای این طرح ۱۴۰ سهمیه برای واگذاری به افراد واجد شرایط در این شهرستان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: در مجموع ۵۲۰ نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کردند و تا پایان شهریور ماه ۹۹ ،  ۱۰۲ نفر در بانک حساب افتتاح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی فرمانداری بافق  تصریح کرد: از مجموع افرادی که حساب افتتاح و پرونده خود را تکمیل کرده‌اند، ۷۲ نفر وجه مورد نیاز را واریز و زمینبه قید قرعه مشخص شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان که در مرحله نخست شرکت کردند و با تکمیل پرونده خود در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پس از آن با مراجعه به شهرداری و اخذ پروانه ساخت می‌توانند عملیات اجرایی واحد مسکونی خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید به ازای هر قطعه زمین ۴۰ میلیون تومان پرداخت کنند، افزود: به هر متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۱۲ ساله از سوی بانک عامل پرداخت می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار بافق افزود: در این شهرستان، محدودیتی برای واگذاری زمین در طرح اقدام ملی به متقاضیان وجود ندارد و قرار است در آینده، دوباره از متقاضیان دارای شرایط لازم، در سه گروه جمعتیی کارگران، فرهنگیان و نیروهای نظامی ثبت نام انجام شود.

وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تامین منازل مسکونی، طرح «اقدام ملی تامین مسکن» را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور برنامه‌ریزی کرده است که ثبت‌نام از متقاضیان در ۱۰  استان از ۲۰ آبان ۹۸ در ایران آغاز شد.

همچنین ۵۰۰ نفر از جوانان متاهل بافق بدون خانه در طرح مسکن مهر شهرستان صاحب منزل شدند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتریجنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی بافق مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی بافق مسکن طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی بافق مسکن اخبار کنکور طرح اقدام ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان

استاندار سمنان از افتتاح بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی دقایقی پیش در جمع مردم شاهرود اظهار داشت: جشن افتتاح و واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی و یک‌هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم شاهرود از رئیس جمهور افزود: قدردان مردم شاهرود هستم که استقبال شایسته‌ای از رئیس‌جمهور انجام دادند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های سفر، برپایی جشن واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت است و بیش از 60 هزار واحد مسکونی ان‌شاالله واگذار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه 30 هزار واحد در ایوانکی و 30 هزار واحد در سمنان و شهرستان‌های تابعه واگذار می‌شود؛ گفت: نزدیک 3 هزار و 766 واحد در سطح شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی گفت: 5 هزار و 370 نفر واجد شرایط تحویل زمین رایگان بودند که از این تعداد یکهزار و 732 قطعه تحویل‌شده و امشب هم با حضور رئیس‌جمهور یک هزار و 158 قطعه تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 890 قطعه در سطح استان از قبل و امشب واگذار می‌شود.

استاندار سمنان افزود: با حمایت‌های خوب وزیر مسکن صد درصد منازل احداثی در دامغان ویلایی هست و اهتمام داریم زمین‌های واگذاری باقی‌مانده نیز در سطح استان ویلا سازی شود.

هاشمی گفت: در هشت نقطه از استان طرح واگذاری به‌صورت هم‌زمان و وبیناری انجام و تحویل خواهد شد و در شورای عالی مسکن در بحث نهضت ملی مسکن نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: مقرر شد تا انبوه‌سازان نیز از مصالح ساختمانی برخوردار شوند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان