Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@20:41:54 GMT

(تصاویر) دانش آموزان استثنایی در فصل کرونا

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۴۷۱

فرارو- با شیوع ویروس کرونا در دنیا و ایجاد محدودیت‌ها در زندگی فردی و اجتماعی، تمام ما به دنبال امن‌ترین روش برای بازگشت به زندگی روز‌مره‌مان هستیم. غافل‌از‌این که در این میان هستند کسانی‌که دنیایشان از روز اول زندگی محدودیت‌هایی را به همراه داشته است که ما از آن‌ها یا بی خبریم یا علاقه‌ای به شنیدن آن‌نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مناطقی که از لحاظ فراگیری کرونا پرخطر هستند مدارس غیر حضوری شده و آموزش مجازی به کار گرفته شده است. در این میان برای اطفالی که دچار معلولیت هستند از جمله کودکان ناشنوا یا نابینا که نیاز به لب خوانی یا لمس خطوط بریل دارند اعمال این شیوه بسیار مشکل است. دانش آموزانی که با تلاش دوچندان سعی در شکستن حصار معلولیت داشتند اکنون با سدی به نام کرونا روبرو شده اند؛ اما این بیماری نتوانسته در عزم آنان و معلمان مهربان و سختکوششان برای آموزش و پیشرفت خللی ایجاد کند؛ اگرچه مسیر ناهموار است و در برنامه ریزی ها، مشکلات این کودکان کمتر در نظر گرفته شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دانش آموزان استثنایی مدارس بازگشایی مدارس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون تربیت بدنی و سلامت استان از آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دوره متوسطه اول و جشنواره ورزشی دوره دوم ابتدایی خبر داد.
فخرالدین اسدی گفت: این مسابقات تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
وی از حضور بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز در رقابت‌ها خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است