Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@19:02:39 GMT

طرز تهیه پودر پیاز خانگی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۴۸۷

طرز تهیه پودر پیاز خانگی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک،تا به حال به این فکر کردین که رمز خوشمزه شدن غذای رستوران ها چیه. امروز قصد داریم یکی از رمز و رازهای آشپزی حرفه ای رو بهتون یاد بدیم. حتما می دونید که ادویه ها نقش مهمی تو طعم غذا دارن. .

مواد لازم پودر پیاز

پیاز                         500 گرم

طرز تهیه پودر پیاز  پوست پیازها را بگیرید و آن ها را تمیز بشورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیازها را داخل دستمال پارچه ای بریزید تا آب آن ها گرفته شود و کاملا خشک شوند. سپس آن ها را خرد کنید. بهتر است پیازها را درشت خرد نکنید تا سریع تر خشک شوند. سینی فر را آماده کنید و پیازهای خرد شده را روی آن بچینید.  فر را روی کمترین دما تنظیم کنید و آن را روشن کنید تا گرم شود.  سینی فر را داخل فر قرار دهید تا پیازها کاملا خشک شوند. زمان خشک شدن پیاز را با مشاهده ی آن بررسی کنید.  وقتی پیازها کاملا خشک شدند سینی فر را از داخل فر بیرون بیاورید و اجازه دهید تا خنک شود.  بعد از آن که پیازها خنک شدند، آن ها را داخل مخلوط کن یا دستگاه آسیاب بریزید تا کاملا آسیاب شوند و به پودر پیاز تبدیل شوند.  پودر پیاز آماده شده را داخل شیشه ی تمیز و خشک بریزید، درب آن را محکم ببندید و در یخچال نگهداری کنید  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ادویه پیاز پودر پیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!