Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@08:30:32 GMT

نشست نویدکیا با مربیان آکادمی سپاهان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۵۰۲

نشست نویدکیا با مربیان آکادمی سپاهان

سرمربی سپاهان با مدیران تیم‌های پایه این باشگاه دیدار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سرمربیان تیم‌های پایه فوتبال این باشگاه با محرم نویدکیا دیدار و نشستی را برگزار کردند.

با توجه به اعلام‌های مکرر و دیدگاه سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان در نگاه ویژه به محصولات آکادمی باشگاه، سرمربیان تیم‌های پایه ضمن قدردانی از نویدکیا به جهت این رویکرد، برای همکاری با وی در این حوزه و معرفی ستاره‌های طلایی جوان، اعلام آمادگی کردند و نویدکیا نیز از نقطه نظرات آنان استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم نویدکیا که خود از محصولات آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است با تأکیدهای چندباره خود از اینکه بازیکنان تیم‌های پایه را به طور مرتب رصد می‌کند باعث روحیه بخشی و ایجاد تحرک و شادابی بیشتر در تیم‌های پایه باشگاه شده تا دست‌اندرکاران آکادمی بتوانند دور جدیدی از معرفی ستاره‌های جوان به فوتبال ایران را استارت بزنند.

کد خبر 446979

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان هواداران سپاهان سپاهان اصفهان محرم نویدکیا محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال برگزار شد.

به گفته سعید تابش‌نیا چند گزینه ایرانی و خارجی در این جلسه معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب‌سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

در حال حاضر هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال خارج از ایران حضور دارد و هدایت تیم مانیسا در لیگ برتر ترکیه را بر عهده دارد. به این ترتیب می‌توان گفت جدایی او از تیم ملی تا حدودی زیادی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم
  • نصیرزاده: فیلم اتفاقات فرودگاه را برای مربیان خارجی فرستادند و آنها را نگران کردند