Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین دژمان دوشنبه‌شب ۷ مهر اظهار کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو زانتیا و پراید ساعت ۱۷ به اورژانس اطلاع‌رسانی شد. به علت شدت برخورد، یکی از سرنشینان پراید در دم جان باخت و دیگر سرنشینان برای مداوای بیشتر به بیمارستان دهدشت انتقال داده شدند. با توجه به شدت جراحات، دیگر سرنشینان پراید در بیمارستان امام خمینی دهدشت فوت کردند که یکی از آنها زنی باردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصادف تمام سرنشیان خودرو پراید کشته شدند و حال یکی از سرنشینان خودرو زانتیا وخیم اعلام شد.

جاده ۱۲ کیلومتری دهدشت به سوق یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است. رانندگی در این مسیر به دلیل نداشتن خط‌کشی در شب بسیار خطرناک و حادثه‌ساز است. بعد از گذشت سال‌ها این جاده در سال ۹۹ تعریض شد، ولی نبود خط‌کشی و علائم راهنمایی و رانندگی از مشکلات اساسی این مسیر کوتاه است.

کد خبر 553164 برچسب‌ها استان کهگیلویه اورژانس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد