Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتری منطقه آلونی از توابع شهرستان خانمیرزا در چهارمحال و بختیاری را لرزاند، این زلزله خسارات جزئی را در این مناطق به همراه داشت.

صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتری در منطقه آلونی از توابع شهرستان خانمیرزا در چهارمحال و بختیاری را لرزاند، این زلزله ساعت ۷:۳۸ دقیقه صبح در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۹ کیلومتری از شهر آلونی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌گرفتن یک منزل مسکونی در خانمیرزا بر اثر ترکیدگی لوله گاز

یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تمام نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل برای پس‌لرزه‌های احتمالی قرار دارند، اظهار کرد: خوشبختانه زلزله در این منطقه خسارت جانی در پی نداشته است.

وی یادآور شد: صبح امروز در اثر زلزله لوله گاز یک واحد مسکونی در روستای ده‌صحرا دچار ترکیدگی شد و انفجار موجب ایجاد حریق شد.

مرادی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی آتش را مهار کردند، اما این منزل دچار خسارت فراوان شد.

اعزام اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله‌زده

مرتضی زمانپور مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به منطقه زلزله‌زده اعزام شده‌اند، اظهار کرد: جلسه مدیریت بحران در این منطقه تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: گزارشی از خسارت به منازل  مسکونی و قطعی برق در بخشی از مناطق زلزله‌زده گزارش شده است، پس از جلسه مدیریت بحران وضعیت منطقه کاملا تشریح می‌شود.

خسارت جزئی به منازل

ایرج کیانی سرپرست جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری از اعزام ۲ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت احتمالی به شهرستان خانمیرزا خبر داد و اظهار کرد: امدادگران  یک مصدوم را به صورت سرپایی مداوا کردند.

وی خاطرنشان کرد: به تعدادی از منازل خسارت جزئی از جمله ترک‌خوردگی دیوار و شکستن شیشه وارد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری زمین لرزه چهارمحال و بختیاری زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به عشایر در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس جمعیت هلال احمر آباده گفت: طی گزارش‌های متعدد مبنی بر خسارت بارندگی اخیر به عشایر منطقه خسرو شیرین، تیم‌های امدادی با یک دستگاه خودرو پیکاپ به این منطقه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: نجاتگران هلال احمر این شهرستان، با اعزام به این منطقه اقلام امدادی و غذایی از جمله نایلون پوششی و غذا‌های کنسروی را بین عشایر توزیع کردند.
رییس جمعیت هلال احمر آباده بیان کرد: عشایر خسارت دیده در منطقه خسرو شیرین در این بارندگی  ۳۲ خانوار  هستند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان