Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@04:50:19 GMT

خدمات برق در کرمان غیرحضوری ارائه می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۵۲۴

محسن نوروز زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت درخواست خود باید حتما به سایت شرکت مراجعه کنند افزود: طرح برق امید مهرماه در کرمان اجرایی می‌شود و بر اساس  پیش بینی های صورت گرفته یک میلیون مشترک کم‌مصرف این استان می توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی تصریح  کرد: طرح ملی برق امید با هدف فرهنگ سازی مدیریت مصرف در سه بخش مشترکان خوش مصرف، کم مصرف و پرمصرف در استان کرمان اجرا شود و مشترکان از تخفیف ۱۰۰ درصدی هزینه برق مصرفی خود برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات مشترکین  شرکت توزیع برق شمال استان کرمان ادامه داد: در این طرح هزینه برق مشترکان مناطق سردسیر که مصرفشان در ماه‌های غیرگرم، زیر ۸۰ کیلووات و در ماه‌های گرم زیر ۱۰۰ کیلووات باشند و همچنین مشترکین مناطق گرمسیر که مصرفشان زیر ۴۰۰ کیلووات باشد تخفیف ۱۰۰ درصدی دریافت می کنند.

نوروززاده تاکید کرد: تغییر نگرش و باور مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده از اهداف اصلی طرح برق امید است.

وی افزود: خانوارها، والدین و فرزندان جزو جامعه هدف این طرح هستند و با توجه به اینکه ۳۰ درصد از مشترکان برق کشور جزو مشترکان کم مصرف هستند، صرفه جویی۱۰ درصدی در انرژی می‌تواند به بخش صنعت کمک فراوانی بکند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال کرمان گفت: اجرای سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف، رونق کسب و کارهای جدید، توسعه انرژی تجدید پذیر، ارزشمند نمودن مصرف انرژی و برق و آشنایی مردم با ممیزی انرژی برق لوازم خانگی را از جمله مزایای طرح برق امید محسوب می شود.

وی بیان کرد: استفاده از نور طبیعی روز، خرید لوازم برقی دارای برچسب انرژی بالا، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، نصب مولد برق خورشیدی در پشت بام منازل و غیره برای کاهش هزینه برق مصرفی خانوارها مدنظر است.

نوروز زاده اظهار داشت: علاوه بر اینکه حدود ۲۷۳ هزار مشترک کم مصرف در استان کرمان هستند، تعداد ۵۱۶ هزار مشترک خوش مصرف هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشترکان پرمصرف را ۲۳۴ هزار مشترک اعلام کرد گفت: به دلیل اینکه مصرف این گروه خارج از الگوی مصرف قرار می‌گیرد، هشدار جریمه ۱۰ درصدی در هزینه برق را در صورت کاهش نیافتن مصرف تا ۶ ماه آینده دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان برق امید شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان برق امید شركت توزيع نيروی برق خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان برق امید شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور هزینه برق برق امید کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود

سخنگوی صنعت برق گفت: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با ناترازی شدیدی مواجه بودیم اما طی دو سال گذشته با مجموع اقدامات انجام شده این ناترازی با درایت و برنامه ریزی‌های دقیق به حداقل رسیده است.

وی با بیان این که برای گذر از اوج بار تابستان امسال ۱۸۰ اقدام تأمین انرژی در کشور تعریف شده، افزود: امیدواریم سال جاری نیز سال مطلوبی برای صنعت برق کشور باشد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در حوزه صنعت برق ایجاد شده که ساخت نیروگاه‌های حرارتی جدید و راه‌اندازی نیروگاه‌های تجدید پذیر و احداث شبکه‌های توزیع و انتقال برق از جمله آن‌ها است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

وی با اشاره به آغاز معاملات برق در بورس انرژی توسط شرکت‌های توزیع برق گفت: در نخستین روز معاملات شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی، ٢١ شرکت توزیع نیروی برق موفق به خرید برق به ارزش ٣٢ میلیارد تومان از تولیدکنندگان برق شدند.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌توانند از اول اردیبهشت ماه نسبت به خرید برق از بورس انرژی اقدام کنند، افزود: بیشترین حجم معاملات مربوط به شرکت توزیع نیروی برق اهواز بوده که بالاترین رکورد را ثبت کرده است.

منبع تسنیم

کد خبر 746814

دیگر خبرها

  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران به هوش مصنوعی مجهز می‌شود
  • نیمی از برق کشور در بخش تولید مصرف می‌شود
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • چراغ خطی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
  • استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش شدت مصرف انرژی در ایران
  • مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی اعلام شد