Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذرخش، از ارائه خدمات آموزشی ویژه متقاضیان خبر داد و گفت: در نیمه نخست سال تاکنون یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدرضا آذرخش»، امروز(8مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش رایگان به متقاضیان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان افزود: در پادگان ها ۷۹ هزار و ۴۹۳ نفر ساعت آموزش و ۶۳ هزار و ۵۵۶ نفر ساعت در محیط های واقعی برای سربازان وظیفه ارائه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در زندان ها ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت آموزش، در مراکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته هشت هزار و ۴۳۷ نفر ساعت آموزش دیده اند.

 

آذرخش بیان کرد: ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر ساعت در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی آموزش دیده اند و برگزاری این دوره ها با هدف تسهیل در کاریابی افراد صورت می گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: مدرسان کارگاه های سیار شهری ۶۸ هزار و ۵۹۹ نفر ساعت، صنایع و اصناف ۲ هزار و ۸۱۰ نفر ساعت و صنایع ضمن کار ۶ هزار و ۵۴۰ نفر ساعت متقاضیان را آموزش داده اند.

 

آذرخش یادآور شد: ارائه آموزش ها در سکونت گاه های غیررسمی ۵۸ هزار و ۴۱۵ نفرساعت، کارگاه های ثابت شهری فنی و حرفه ای ۸۷۵ هزار و ۸۳۷ نفر ساعت و کارگاه های روستایی ۱۸۶ هزار و ۴۲۷ نفرساعت بوده است.

 

وی چهار هزار و ۶۴۰ نفر ساعت در کارگاه های عشایری،۲۲۰ هزار و ۶۱۵ نفر ساعت در کارگاه مهارت آموزی محیط واقعی کار آموزش دیده اند.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان بیان کرد: در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه ها نیز ۱۰ هزار و ۳۷۴ نفر ساعت از خدمات آموزشی بهره مند شده اند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: جوانان فنی و حرفه ای آموزش آموزش دیده اند نفر ساعت آموزش حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل، یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق