Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-استاندار یزد گفت: کارخانه فولاد میبد یک واحد عظیم صنعتی با تعداد قابل توجهی از سهامداران است که عزیزان در قوه قضاییه همراهی بسیار خوبی برای رفع مشکلات آن داشتند. محمدعلی طالبی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همکاری دستگاه قضایی و استانداری یزد برای احیاء واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد بیان داشت: احیای چند مورد واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در استان نیازمند ورود قوه قضاییه بود که این موضوعات را در شورای تأمین استان مطرح کردیم و جلساتی هم با معاونت پیشگیری قوه قضاییه در تهران داشتیم  و خوشبختانه هم اکنون در آستانه یک اتفاق خوب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارخانه فولاد میبد یک واحد عظیم صنعتی با تعداد قابل توجهی از سهامداران است که عزیزان در قوه قضاییه همراهی بسیار خوبی برای رفع مشکلات آن داشتند و امیدواریم تلاش‌های انجام شده به‌زودی به نتیجه برسد و این واحد بزرگ فولادی در استان را مجددا احیاء و راه اندازی کنیم.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: چند واحد صنعتی کوچک و بزرگ دیگر هم بود که با همکاری دستگاه قضایی در استان توانستیم آن‌ها را فعال کنیم.
طالبی گفت: واحد فولاد میبد در سطح کلان از سوی  قوه قضاییه مورد پیگیری قرار گرفت و ان‌شاءالله به بهره برداری می‌رسد و برکات و ثمرات مطلوبی در استان به همراه خواهد داشت.    بیشتر بخوانید: استاندار کرمان: ستاد حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در دادگستری استان تشکیل شده است   انتهای پیام// برچسب ها: محمدعلی طالبی استاندار یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدعلی طالبی استاندار یزد قوه قضاییه فولاد میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بشرح زیر است:

"همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه"


نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه