Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@18:48:39 GMT

مغانلو: در ایران ۴-۵ برابر پرتغال پول می‌گرفتم!

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۹۰۸

مغانلو: در ایران ۴-۵ برابر پرتغال پول می‌گرفتم!

لژیونر ایرانی سانتاکلارای پرتغال گفت: اگر می‌خواستم به مسائل مالی فکر کنم می‌توانستم ۴-۵ برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم ولی این موضوع برای من مهم نبود و فقط می‌خواهم به اهدافم برسم.

به گزارش ایمنا، شهریار مغانلو درباره حضور خود در تیم سانتاکلارای پرتغال اظهار داشت: درباره پیشنهاد این باشگاه فکر و تحقیق کرده و در نهایت سانتاکلارا را انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم مربی باشخصیت و کاربلدی دارد و می‌خواهم از اینجا به آنچه دلم می‌خواهد برسم.

وی درباره اینکه آیا به جز سانتاکلارا از تیم‌های خارجی دیگر پیشنهاد داشته است، گفت: تیم‌هایی از قطر، بلژیک و پرتغال به من پیشنهاد دادند ولی خودم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم در این تیم برای کشورم بازیکن خوبی باشم و به آنچه در ذهن دارم دست یابم.

مهاجم جدید تیم سانتاکلارای پرتغال درباره مبلغ قراردادش با این باشگاه توضیح داد: اگر می‌خواستم به مسائل مالی فکر کنم می‌توانستم ۴-۵ برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم ولی این موضوع برای من مهم نبود و فقط می‌خواهم به اهدافم برسم.

مغانلو درباره اینکه آیا با بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ پرتغال برای حضور در این کشور صحبت کرده بود، گفت: با مهدی طارمی در باره شرایط لیگ پرتغال صحبت کرده و مشورت خوبی از وی گرفتم. البته با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم. در نهایت پس از تحقیق‌هایی که انجام دادم، تیم جدید خود را انتخاب کردم.

وی درباره پیشنهاد برخی تیم‌های ایرانی به خودش گفت: از باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد دادند اما در نهایت تصمیم گرفتم به پرتغال آمده و سانتاکلارا را انتخاب کنم.

مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره اینکه به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کند، عنوان کرد: تمام سعی و تلاشم را به کار می‌گیرم تا به پیراهن تیم ملی هم برسم.

منبع: فارس

کد خبر 446985

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهریار مغانلو مغانلو لژیونر لیگ پرتغال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سانتاکلارای پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پورتو با پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شب درخشش مهاجم ایرانی خود مقابل کاساپیا به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی‌ام لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو به مصاف کاساپیا رفت و به برتری 2 بر یک رسید.

مهدی طارمی در این مسابقه از ابتدا در ترکیب پورتو بود و توانست گل دوم تیمش را بسازد. این بازیکن 87 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

طارمی با این پاس گل توانست تعداد پاس گل‌های خود را به عدد 5 برساند.

پورتو با این برد 62 امتیازی شد تا به رده سوم بازگردد.

اسپورتینگ با 77 امتیاز صدرنشین و قهرمان احتمالی لیگ پرتغال است و بنفیکا با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش سرمربی پورتو به حمله هواداران به مهدی طارمی اولین گل مهدی طارمی در فصل جدید لیگ پرتغال (فیلم)

دیگر خبرها

  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • برد پورتو با پاس گل طارمی