Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:34:24 GMT

دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۹۷۲

دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس، گفت: گفت: دفاع مقدس به معنای حقیقی کلمه بزرگترین درس و بزرگترین دانشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز 8 مهرماه در بازدید از نمایشگاه «اقتدار ۴۰» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه جماران بیرجند برپا شد، در غرفه بسیج دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر از برپایی این غرفه، گفت: دفاع مقدس به معنای حقیقی کلمه بزرگترین درس و بزرگترین دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی در ادامه این بازدید در غرفه محصولات فرهنگی نیز گفت: مساله لباس یک مساله بسیار مهمی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از شکایات مردم این است که لباس خوب در بازار پیدا نمی‌شود، لذا باید برای این معضل فرهنگی، فکر اساسی کرد.

عبادی با اشاره به اینکه شهدا به همه درس دادند، اظهارکرد: دانستن و تبیین درس‌های دفاع مقدس به نسل جوان جزو ضروریات است که امیدواریم خداوند متعال به شما نیز جزای خیر دهد.

امام جمعه بیرجند همچنین از غرفه‌های بسیج سازندگی با محوریت معرفی تولیدات و صنایع دستی بازدید و از برگزارکنندگان نمایشگاه تقدیر و تشکر و برای آنها اجر معنوی درخواست کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد