Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به خبر دیدار آیت‌الله سیستانی با نماینده سازمان ملل با محوریت انتخابات آینده عراق، گفت که دعوت از سازمان ملل برای نظارت بر انتخابات عراق، اعلام ورشکستگی کشور، بدبینی به ملت و خوشبینی به بیگانگان است. حسین شریعتمداری در ادامه انتقادات خود در خصوص این دیدار اظهار کرد که خداوند مؤمنان را از پذیرش داوری طاغوت به شدت منع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناصر قوامی، عضو ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، در واکنش به این صحبت‌های انتقادی شریعتمداری گفت: شریعتمداری آزاد است، جدای از اینکه چه فرد یا افرادی پشتیبان او هستند. بر همین اساس کسی هم به شریعتمداری نمی‌گوید که بر چه اساسی اقدامات یکی از مراجع شیعه را نقد کرده است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مصونیت مراجع تصریح کرد: طبق قانون اساسی مشروطه اظهارنظر مراجع مصون از تعقیب است. در حقیقت نظر شریعتمداری این است که اگر مراجع و آیت‌الله سیستانی می‌خواهند با کسی دیدار کنند، اول از ایشان اجازه بگیرند بعد ملاقات کنند. در مجموع انتقادی که شریعتمداری به این مرجع شیعه کرده، درست و مناسب نیست.
بیشتر بخوانید: عذرخواهی دیرهنگام حسین شریعتمداری؛ دیکته‌ای با غلط‌های بسیارقوامی در واکنش به استفاده شریعتمداری از عباراتی نظیر «خداوند مؤمنان را از پذیرش داوری طاغوت به شدت منع کرده است» اظهار کرد: شریعتمداری در مقامی نیست که با استناد به قرآن و حدیث بر علیه آیت‌الله سیستانی صحبت کند. آیت‎الله سیستانی مرجع تقلید است و ده‌ها مجتهد در مسلک ایشان تربیت شدند و بیش از ۵۰ سال است که اصول فقه را، تدریس می‌کنند.

این عضو ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پایان یادآورشد: بنابراین شریعتمداری در حدی نیست که به آیت‌الله سیستانی ایراد وارد کند، هرکسی باید حد خود را بفهمد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شریعتمداری آیت الله سیستانی آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • حمایت دانش آموزان سیستانی و بلوچ از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد