Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:51:01 GMT

۷۹ سارق سه استان در البرز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۲۰۱۲

۷۹ سارق سه استان در البرز دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: با اجرای طرح دستگیری سارقین و مالخران در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹ باند سارق مسلح منزل، مغازه، خودرو در این ۳ استان دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی البرز افزود: ۷۹ نفر سارق و ۴ نفر مال خر دستگیر و بیش از ۳۰۰ دستگاه انواع گوشی همراه، ۳۸ خودرو ۱۱ موتورسیکلت، ۹۵ ضبط و باند، ۳ کلت کمری، دو بیسیم، ۵ تلوزیون، ۴ جارو برقی، ۱۵ سنگ فرز، ۱۲ دلر، ۴ دینام کولر، ۵ فرش، ۹ ساعت مچی، ۳ ماکروفر، ۲ چرخ گوشت به ارزش ۸ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سردار محمدیان گفت: این افراد با قالب مامور، زورگیر، قاپ زن، جاعل و کلاهبردار اقدام به سرقت از شهروندان این ۳ استان می‌کردند.   انتهای پیام / ر .ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد