Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد ملی کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردوهای شمشیربازی را صادر کرد.

 در ادامه صدور مجوز برگزاری اردوها و مسابقات رشته هلی مختلف، مجوز برگزاری اردوهای تیم‌های ملی شمشیربازی صادر شد.

طبق اعلام باقرزاده رئیس فدراسیون، برای برپایی اردوها برنامه ریزی شده اما پروتکل ها خیلی سخت است و این موضوع دغدغه همه استان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است نخستین اردو در هر سه اسلحه در ماه جاری برگزار شود.

فعلا طبق تقویم آسیایی و جهانی تا پایان سال ۲۰۲۰ مسابقه ای برگزار نخواهد شد.

شمشیر بازی ایران توانسته ۴ سهمیه را برای المپیک توکیو کسب کند./ فارس

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مجوز برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها

به گزارش خبرگزای علم و فناوری آنا، عباس تیموری، دبیرکل هیئت فوتبال استان تهران درباره نحوه برگزاری اردو‌های داخلی یا خارجی توسط باشگاه‌های فعال در فوتبال استان تهران، این نکته مهم را یاد آور شد:برگزاری اردو‌های داخلی یا خارجی توسط باشگاه‌ها یا تیم‌ها منوط به کسب مجوز از هیئت فوتبال استان تهران است و طبق قوانین با تیم‌ها و باشگاه‌هایی که بدون کسب مجوز از هیئت فوتبال استان تهران اقدام به برپایی اردوی داخلی یا خارجی می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد؛ لذا به همه فعالان فوتبال استان تهران هشدار می‌دهیم که قبل از هرگونه برگزاری اردو ابتدا از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت کنند.

دبیرکل هیئت فوتبال استان تهران به موضوع دیگری نیزاشاره کرد و این هشدار را داد: همواره شاهدیم که با نزدیک شدن به فصل تابستان برخی افراد تحت عنوان مدیربرنامه یا ایجنت فوتبال با خانواده‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و خواستار مبالغی می‌شوند؛ لذا در این راستا نیز لازم است به خانواده بازیکنان فوتبال هشدار‌های لازم داده شود و از همه این عزیزان می‌خواهیم قبل از هرگونه همکاری با افرادی که خود را مدیربرنامه یا ایجنت فوتبال معرفی می‌کنند، استعلامات لازم را از هیئت فوتبال استان تهران بگیرند و سپس اقدام به همکاری با این افراد کنند. در همین راستا هیئت فوتبال استان تهران به طور قطع با افراد سود جو نیز برخورد‌های قانونی را انجام خواهد داد.

تیموری در پایان صحبت‌های خود گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم هیچ گونه وجه و مبلغی را به این افراد پرداخت نکنند و جدا از عقد قرارداد با اشخاصی که مورد تایید هیئت فوتبال استان تهران نیستند، خودداری کنند و گول وعده‌های دروغین برخی افراد را نخورند. هیئت فوتبال استان تهران در ماه‌های پیش رو با جدیت وقایع مربوط به فوتبال استان تهران را رصد خواهد کرد و نسبت به این مسائل بسیار حساس و پیگیر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • رجزخوانی کلامی زنجانی؛ سپاه با کسی شوخی ندارد + فیلم
  • مجوز عملیات سپاه پاسداران توسط چه نهادی صادر شد؟