Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-وزارت کشور افغانستان از وقوع انفجاری در ولایت دایکندی و کشته شدن دستکم ۱۴ نفر خبر می‎دهد. خبرگزاری میزان – انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت «دایکندی» افغانستان، ۱۴ کشته و چند زخمی برجای گذاشت.   به گزارش رسانه‌های افغانستانی، سخنگوی وزارت کشور افغانستان، می‎گوید «بر اثر انفجار دستگاه انفجاری در ولایت دایکندی، ۱۴ غیرنظامی کشته و چند نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   وی طالبان را به عنوان عامل این انفجار معرفی کرد.  بیشتر بخوانید:  آتش بس بحث اصلی در مذاکره با طالبان است  دولت افغانستان توانایی صلح با طالبان را ندارد بنا به گزارش منابع محلی، این انفجار صبح امروز به وقت محلی رخ داد.   بیشتر کشته شدگان زنان و کودکان هستند.   «دایکندی»، از جمله استان‌ها و مناطق امن افغانستان به شمار می‌آید که در یک سال گذشته شاهد خشونت‌های مکرر بوده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: افغانستان طالبان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طالبان افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم