Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:40:28 GMT

مستند پرویز دهداری در راه است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۲۱۶۸

مستند پرویز دهداری در راه است

صبح امروز گروه مستند ساز در مورد مرحوم پرویز دهداری در تمرین نساجی حاضر شدند و بخشی از این مستند را با صمد مرفاوی مرور کردند. 

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این گروه مستند ساز حضور حمید علیدوستی بود؛ از مربیان خوش نام فوتبال کشور و پدر ترانه علیدوستی بازیگر معروف کشور؛ حمید علیدوستی در آخرین تجربه مربیگری هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده داشت که تیمش در مقدماتی جام ملت ها ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود اما در ادامه مسیر هدایت تیم به عباس چمنیان محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اننتخاب صمد مرفاوی برای مصاحبه در مورد مستند مرحوم پرویز دهداری به خاطر خوزستانی بودن صمد مرفاوی و شناخت و کافی و وافی از سرمربی اسبق تیم ملی است. مرحوم پرویز دهداری به مرد اخلاق فوتبال ایران معروف است. او که دو دوره سرمربی تیم ملی بود در 3 آذر 1371 دار فانی را وداع گفت.

پرویز دهداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرویز دهداری پرویز دهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس

مراسم ختم مرحوم پرویز داوودی سیاست‌مدار و اقتصاددان، معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در دولت دهم، شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد نور برگزار شد. یکی از نکات قابل توجه این مراسم، حضور کاظم صدیقی در این مراسم است.

تصویر کاظم صدیقی در کنار فرزند پرویز داوودی را که ایرنا امروز منتشر کرده است را ببینید.

منبع: ایرنا

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس