Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک‌شنبه شب در فرودگاه دوحه قطر اتفاقاتی در اردوی تیم استقلال رخ داد که از چشم کسی پنهان نماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در طول اقامت کاروان تیم استقلال در قطر به دلیل شرایط قرنطینه‌ای هیچ‌کسی اجازه خروج از هتل را نداشت و همه می‌دانستند اگر قصد خرید چیزی را دارند می‌توانند از فروشگاه‌های فرودگاه بزرگ دوحه خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این تیم وقتی به فرودگاه رسیدند، چمدان‌هایشان را تحویل قسمت بار دادند و در محوطه فرودگاه مشغول خرید اقلام مورد نظرشان شدند؛ ادکلن، کافی، ژیلت، شکلات، تی‌شرت، نسکافه و… چیز‌هایی به شمار می‌روند که مسافرین در فرودگاه می‌خرند، اما یک قلیان خوشگل عربی چشم محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی را گرفت. آن‌ها به قصد خریداری این قلیان بارشان را تغییر داده بودند و نمی‌توانستند آن را داخل چمدان خود بگذارند. از طرفی در دست گرفتن قلیان برای یک فوتبالیست حرفه‌ای صورت خوبی ندارد به همین دلیل دورش را نایلون پیچیده و به یکی از ماساژور‌های تیم دادند.

این خبر به گوش احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه که در فرودگاه حضور داشت، می‌رسد و او بابت این موضوع به نصرالله عبداللهی سرپرست تیم گلایه می‌کند. عمونصی که بزرگ‌تر این روز‌های باشگاه استقلال به شمار می‌رود و نزد بازیکنان حرمت بسیار بالایی دارد، سراغ این دو بازیکن رفته و آن‌ها را مورد مؤاخذه قرار می‌دهد! دانشگر و اسماعیلی از فرط ناراحتی بسیار خشمگین شده و سراغ ماساژور می‌روند که قلیان را دستش داده بودند تا داخل هواپیما ببرد. کسی آنجا نبود که ببیند یا بشنود چه دیالوگی میان‌شان رد و بدل شد، اما یک لحظه در گوشه‌ای از فرودگاه و نزدیک یکی از سرویس‌های بهداشتی آن‌ها دست به یقه می‌شوند و تا نیرو‌های قطری مستقر در فرودگاه بخواهند به این موضوع ورود کنند، تعدادی از اعضای تیم استقلال آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کنند. مسلماً این پایان ماجرا نبود و تا زمانی که بازیکنان در فرودگاه تهران راهی منازل خود شوند، ترکش‌های درگیری رخ داده در فرودگاه دوحه ادامه داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

افراد نزدیک به تیم استقلال درباره گله‌مندی شدید جواد نکونام از صحبت‌های برخی پیشکسوتان حکایت دارد. مهدی هاشمی نسب که در این مدت به جای جواد نکونام در نشست خبری حضور پیدا می‌کند تاکنون به دفعات درباره پیش بینی پیشکسوتان از قهرمانی استقلال در این فصل صحبت کرده و نسبت به این موضوع منتقد بوده است.

به تازگی باز هم خبر می‌رسد که نکونام از شنیدن صحبت‌های برخی پیشکسوتان در این باره که «استقلال مستحق قهرمانی است و این فصل می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد» اصلاً خوشحال نیست.

جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین از عملکرد بازیکنانش - بعد از زدن گل سوم - انتقاد کرده بود در رختکن به آن‌ها گفته که به صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌ها درباره اینکه استقلال می‌توانند راحت در این فصل قهرمان شود توجه نکنند! 

شنیده می‌شود همه اعضای کادرفنی استقلالی تیم استقلال درصدد هستند تا در تماس با پیشکسوتان از آن‌ها بخواهند در صحبت‌هایشان با رسانه‌ها کمتر به این موضوع بپردازند و بحث قهرمانی استقلال را آسان و دم دستی عنوان نکنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراین در باند فرودگاه
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • واکنش عجیب آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور