Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد بلندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: با عنایت به اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت‌سفید و گاز مایع در نیمه نخست امسال و فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات، طرح توزیع الکترونیکی نفت‌گاز از ابتدای مهر ماه به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفتگاز سومین دستاورد منطقه تربت‌حیدریه به منظور تحقق دولت الکترونیک در سال ۹۹ است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه ادامه داد: مصرف‌کنندگان نفتگاز می‌توانند با مراجعه به سامانه نیوتجارت آسان به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir/ نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: رؤسای نواحی و مسئولان ذیربط در ستاد مرکزی طرح توزیع الکترونیکی فرآورد‌های نفتی منطقه با تشکیل جلسات مستمر با سازمان‌های متولی نسبت به رفع مشکلات مطروحه، باید اقدامات لازم و به موقع را انجام دهند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه تاکید کرد: با تمهیدات دیده شده ان‌شاالله مشکلی در تأمین سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف مصرف، نخواهیم داشت.


انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت سفید دولت الکترونیک طرح توزیع الکترونیکی منطقه تربت حیدریه نفتی منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از انجام بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی از مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده استان در سال ۱۴۰۲ در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به انجام کنترل‌های کمّی و کیفی مستمر فرآورده‌های نفتی در این منطقه بیان کرد: پارسال، با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، شهروندان و صیانت از سرمایه ملی، ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: کارشناسان منطقه به‌منظور تخصیص سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان، در این مدت از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی و مصرف‌کنندگان عمده بازدید کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این منطقه انجام شده است.

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی