Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-یکی از کشتی‌گیرانی که با تیم دیگری قرارداد داشته است با شروع لیگ در تمرینات تیم کشتی آزاد استقلال حاضر شد.

خبرگزاری میزان - حواشی لیگِ شروع نشده کشتی، تمام شدنی نیست. در تازه‌ترین اقدام علی سوادکوهی با تیم هیئت کشتی قائمشهر قرارداد داخلی امضا می‌کند و مهدی تقوی، سرمربی این تیم با توجه به مشکلات مالی این کشتی‌گیر، برای اینکه حسن نیت خود را به این کشتی‌گیر نشان دهد، ٣٠ میلیون تومان به حساب وی واريز می‌کند تا با انگیزه بیشتری در تمرینات تیم شرکت کرده و برای حضور در مسابقات آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی سوادکوهی به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت موفق به ثبت قراردادش در سازمان لیگ نمی‌شود و به مسئولان تیم هیئت کشتی قائمشهر وعده می‌دهد به زودی این مشکل را رفع خواهد کرد.

اما موضوع زمانی جالب می‌شود که این کشتی‌گیر بعد از اطمینان از حل مشکلش با چرخشی ١٨٠ درجه‌ای در تمرینات تیم استقلال حاضر می‌شود.

گفته می‌شود سوادکوهی حتی به تماس‌های مسئولان این تیم هم پاسخ نمی‌دهد تا مبادا مجبور به عمل به تعهدش شود.

متأسفانه عملکرد ضعیف کمیته انضباطی فدراسیون کشتی همانطور که پیشتر عنوان شد باعث شده کشتی‌گیران بدون هیچ ابائی مرزهای بی‌اخلاقی را جابجا کنند تا هیچ کس هم نتواند جلودار آن‌ها باشد.

باید دید واکنش کمیته انضباطی به این مورد چه خواهد بود و آیا مجازاتی برای این کشتی‌گیر در نظر گرفته می‌شود یا بازهم باید شاهد مصلحت‌اندیشی و رفتار منفعلانه باشیم؛ هر چند انتظار برای برخورد قاطع با متخلفان شاید توقعی بی‌جا باشد.

البته این اولین و شاید آخرین تخلف تیم کشتی استقلال نباشد؛ این تیم که ورودش به لیگ کشتی با حواشی زیادی همراه بود، با بستن قرارداد با حاج آقانیا و فروتن آتش حواشی را برافروخت تا پای کمیته انضباطی به ماجرای تخلف این کشتی‌گیران باز شود. بعد از آن بود که در تخلف آشکار دیگری با یخکشی که سرباز است و تنها باید در تیم‌های نظامی کشتی بگیرد اقدام به عقد قرارداد کردند. نکته جالب این است که تمام چالش‌های استقلال با نماینده قائمشهر بوده است و به نظر می‌رسد مربیان و اعضای کادرفنی این تیم اهتمام ویژه‌ای روی خراب کردن تیم حریف گذاشته‌اند.

از رشته‌ای مانند کشتی که ریشه در فرهنگ و اخلاق و تمدن ایران دارد و از کشتی‌گیران با نام پهلوان یاد می‌شود انتظارات بیشتری وجود دارد و کشتی‌گیران نه تنها باید اصول اولیه را رعایت کنند بلکه باید الگویی برای سایر ورزشکاران رشته‌هایی دیگر ورزشی باشند، اما به نظر می‌رسد با ورود پول به این رشته اخلاق نیز رنگ باخته است.

بیشتر بخوانید: یک بام و دوهوای کمیته انضباطی کُشتی؛ تخلف کُن و جایزه بگیر!

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ کشتی لیگ برتر کشتی علی سوادکوهی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی لیگ کشتی لیگ کشتی لیگ برتر کشتی علی سوادکوهی کمیته انضباطی کشتی گیر کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

داستان انتشار متن توسط باشگاه استقلال و واکنش بعدی مربیان این تیم نشان داد اختلاف میان جواد نکونام و علی خطیر همچنان به قوت خود باقی مانده و حتی عوض شدن سال هم باعث رفع کدورت‌ها نشده است.

در این میان، اما بازیکنان استقلال در تمرین روز ششم فروردین ادعای عجیبی را مطرح می‌کردند. برخی از آن‌ها مدعی بودند با توجه به نمایش بسیار خوب حسین حسینی در لیگ بیست‌وسوم و شرایط مطلوبی که این دروازه‌بان دارد، کاپیتان استقلال شانس بسیار بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی هنگام تقابل با ترکمنستان در عشق‌آباد داشت، ولی حالا با توجه به اتفاقاتی که به وقوع پیوست، شاید امیر قلعه‌نویی قید استفاده از کاپیتان استقلال را بزند و بار دیگر به علیرضا بیرانوند میدان بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد