Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۸ عضو باند دزدان مامور نما و اعتراف آنان به ۱۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" اظهار داشت : شانزدهم تیرماه امسال مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و از به سرقت رفتن کارت عابربانکش و برداشت یک میلیون تومان وجه از آن در محدوده بزرگراه کردستان توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که مدعی بودند مامور هستند ، اعلام شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: پرونده با موضوع سرقت و جعل عناوین دولتی در کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان اداره پنجم مبارزه با سرقت به عنف قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره پنجم به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۲ ظهر روز سرقت به صورت پیاده در بزرگراه کردستان در حال تردد بودم که ناگهان راننده و سرنشین یک دستگاه پژو۴۰۵ نقره ای رنگ که لباس شخصی بر تن داشتند، مسیر حرکت مرا بستند و با نشان دادن بی سیم اظهار داشتند، ما پلیس مهاجرت هستیم و مدارک شناسایی تان را ارائه بدهید که مدارک هویتی و حتی کارت عابربانک را از من گرفتند و رمز کارت را نیز پرسیدند و پس از بررسی مجدداً مدارک و کارت را بازگرداندند.

شاکی ادامه داد: پس از گذشت چند دقیقه پیامک های برداشت وجه از حسابم به موبایلم آمد، وقتی که کارت عابر بانک را بررسی کردم فهمیدم آن مأموران کارت عابربانک من را با کارت مشابه دیگری تعویض کرده اند و تمام موجودی آن را خالی کرده اند.

سرهنگ نجفی گفت: کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شده و در تحقیقات میدانی هویت سرکرده باند به نام افشین را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات خود تمام اعضای ۸ نفره این باند را شناسایی کردند و با در اختیار گذاشتن این اطلاعات به بازپرس پرونده دستور دستگیری تبهکاران صادر شد.

او افزود: در ادامه اقدامات پلیسی مخفیگاه سارقان در محدوده غرب تهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی سارقان در دوم شهریور ماه در چند عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۵ عدد کارت عابربانک مسروقه، ۴دستگاه خودرو مورد استفاده سارقان در سرقت (پژو پارس-پژو ۴۰۵-سمند و پراید) کشف و متهمان به همراه اموال کشف شده به اداره پنجم انتقال یافتند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه تاکنون متهمان به ۱۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند، توضیح داد: تاکنون ۳۰ تن از مال باختگان تبهکاران را به عنوان سارقان خود معرفی کرده اند.

او در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارقان مامور نما دزدان اداره پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در استان سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف بیش از ۳ و نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک در حوزه هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی دقیق موفق شدند از برنامه‌ریزی سوداگران مرگ برای قاچاق محموله موادمخدر به داخل کشور مطلع شوند.

وی افزود: مرزبانان پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و با اجرای کمین هدفمند، توانستند با برتری آتش، سوداگران مرگ را زمین‌گیر کنند و ضمن دستگیری احدی از قاچاقچیان، تعداد دو دستگاه خودرو، مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی و بیش از ۳ و نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.  

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان، اظهار کرد: مرزهای ایران اسلامی با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزبانان و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور از امنیت و آرامش برخوردار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • انهدام شبکه قاچاق ماشین آلات سنگین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران
  • باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در استان سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شرق کشور