Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات الکترونیک نشریات، از سوی کمیته ناظر بر انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت و نتایج آن مشخص شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سوی کمیته ناظر بر انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت نتایج اولیه انتخابات الکترونیکی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی ۷ / ۷ / ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰نتایج اولیه انتخابات الکترونیکی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی از سوی کمیته ناظر بر انتخابات اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    لازم به ذکر است نتایج نهایی انتخابات شورای مرکزی برابر جدول زمانبدی اعلام شده پس از دریافت گزارش تخلفات احتمالی از طریق سامانه نشریات دانشگاه آزاد اسلامی و بررسی آن‌ها اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیته ناظر بر نشریات انتخابات دانشگاه آزاد انتخابات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب

فرزاد جهان‌بین، رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحد‌های ویژه اعلام کرد: با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده‌است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بند‌های ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد، صادر شود چراکه عملاً باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳-ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در خصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب