Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک کانتونا اسطوره منچستر یونایتد یه جمله معروف داره که میگه : شما ممکنه خونتون رو عوض کنید، ‏ممکنه دینتون رو عوض کنید، ‏و حتی همسرتون رو عوض کنید، ‏ولی هیچوقت تیم محبوبتون رو عوض نمی‌کنید، هیچوقت!

دلیل هواداری از یک تیم، برای هر کس متفاوت است. شما ممکن است با یک درام تلخ یا یک جام بزرگ عاشق یک تیم شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اول عاشق یک بازیکن شوید و بعد تیمش را به خاطر آن بازیکن دنبال کنید. شاید کسی که دوستش داشتید، هوادار تیمی بوده و شما هم به آن سمت کشش پیدا کرده اید. شاید به رنگ و طرح لباس تیم خاصی علاقه‌مند شدید و به مرور این علاقه بیشتر شده است‌؛ به هر حال یکی از روزها ، در لحظه‌ای دلتان لرزیده است و برای همیشه گرفتار عشقی ابدی شده اید.

شاید خیلی هامون یادمون نیاد که اولین بار چیشد که عاشق تیم محبوبمون شدیم! چیشد که این عشق هر روز عمق بیشتری پیدا کرد ولی الان بهتر از هر کسی میدونیم که هیچوقت از این عشق دست نمی کشیم . حتی اگه سالها حال تیممون خوب نباشه باز هم به یاد افتخارات گذشته تیممون، خودمون رو آروم میکنیم. فوتبال را با حسرت نگاه می کنیم و به دنبال بهانه ای هستیم تا به خودمان بقبولانیم که دسیسه ای در کار است. به دنبال بهانه ای هستیم تا یک نفر را محکوم کنیم . به دنبال بهانه ای هستیم تا خشممان را سر یک نفر خالی کنیم . چرا داور با رقیب است!؟ چرا هوای بقیه را دارند؟ با خودمان چانه می‌زنیم: نه امسال سال ماست! رقیب را حداقل میبریم. خودمان را قانع میکنیم که هنوز بهانه‌ای برای دلخوشی هست و یک بار دیگر قهرمانی تیم مورد علاقه مان را می‌ببینم.

فرقی نمی‌کند روز های شادی درکنار تیمتان سپری کنید یا گرفتار طالعی نحس شوید و با شکستی سنگین از رقیب تحقیر شوید . فوتبال زندگی را به ادامه دادن وا میدارد، همیشه یه بازی جدید دراهه، همیشه فصل جدید درراهه و این رویا همیشه سرجاشه که همه چی میتونه بهتر بشه.

هواداران آرسنال را تصور کنید که سالهاست با طرفداری از تیم محبوب خود منتظر اتفاق ویژه‌ای هستند یا لیورپولی هایی که بیش از سی سال منتظر جشن قهرمانی لیگ انگلیس بودند و با شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد از تیم خود حمایت کردند و در نهایت هم قهرمانی این تیم، همزمان شد با قرنطینه کرونا و با پوشیدن لباس لیورپول در خانه، قهرمانی تیم محبوبشان را جشن گرفتند. یا میلانی که جز یکی پرافتخارترین تیم های اروپایی به شمار می‌رود و سالهاست وضعیت بسیار بدی دارد اما هر ساله لباس میلان لقب پرفروشترین کیت فوتبالی ایتالیا را می‌گیرد.

عشق به فوتبال و تیمی که طرفدارش هستیم، همیشه و همه جا با ما همراه بوده و هست؛ در واقع شاید هر عشقی بمیرد! خاموشی بگیرد؛ ولی این عشق هرگز نمیمیرد!

اما بار ها دیده ایم ستارگان زیادی در دنیای فوتبال بخاطر پول، عشق خود را ندیده گرفته و به تیم رقیب رفته‌اند. بار ها دیده ایم میلیون ها دلار پول، دل میلیون ها هوادار را شکسته است. لوییز فیگو و رونالدو نازاریو با پوشیدن لباس رئال مادرید ، کارلوس توز با پوشیدن لباس منچسترسیتی، گابریل باتیستوتا با پوشیدن لباس بوکاجونیورز ،‌ زلاتان ابراهیمویچ و بسیاری از ستارگان دیگر با دریافت مبالغی هنگفت تن به پوشیدن لباس تیم رقیب دادند و در این دام گرفتار شدند!‌

هواداران تیم خود را به پول میفروشند؟

آيا واقعا هواداران تیم خود را به پول می فروشند؟ احتمال خیلی زیاد پاسخ منفی است! عاشقان واقعی تیمها ماه ها پس انداز می‌کنند تا بتوانند محصولات هواداری تیم محبوب خود را خریداری کنند. بسیاری از مواقع دغدغه این را دارند تا بلیت بازی تیم محبوب خود را تهیه کنند تا از نزدیک تیم خود را حمایت کنند. بسیاری با وجود مشکلات مالی همه‌جوره تلاش می‌کنند تا در این رابطه عاشقانه سربلند باشند و اتفاقا زیباترین و غرورانگیز ترین حس دنیا را هم تجربه می‌کنند.

میلیون ها نفر در کشورمان هم جز همین دسته حساب می‌شوند که فارغ از علاقه شدیدی که به تیم های ایرانی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و ... دارند عاشق و طرفدار چند آتیشه تیم های اروپایی نیز هستند.

طرفداران تیم های فوتبال در سراسر جهان یک نماد مشترک دارند و آن پوشیدن لباس تیم محبوبشان است که ایرانی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بسیاری از هواداران تیم های فوتبال به عشق لباس جدید تیمشان، صرفه جویی بیشتری در مخارج خود می‌کنند تا به محض رونمایی از لباس فصل جدید تیمشان ، آنرا برای خود خریداری کنند و بپوشند و بیشتر از قبل به تیمشان افتخار کنند.

لباس جدید تیم‌ها هر ساله از طریق فروشگاه رسمی باشگاه و همینطور نمایندگی های برندهای ورزشی در سراسر جهان به فروش میرسند و قیمتی حدود ۹۰ تا ۱۲۰ دلار دارند که این مبلغ به پول ایران حدود ۳ میلیون تومان می‌شود. این رقم برای عاشقان ایرانی تیم های فوتبال مبلغ بسیار بالایی می‌باشد و این دغدغه همیشه برای هواداران فوتبالی وجود دارد که از کجا لباس جدید تیم محبوب خود را خریداری کنند.

از کجا لباس فوتبالی بخریم !؟‌

فروشگاه اینترنتی اسپورتتو به عنوان معتبرترین فروشگاه ورزشی کشور، هر ساله جدیدترین لباس های ورزشی و همچنین لباس تیم های باشگاهی را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت موجود در ایران به آرشیو محصولات خود اضافه می‌کند.

 عاشقان واقعی تیم های فوتبال نیز میتوانند با استفاده از کد تخفیف : "havadari" جدیدترین محصولات تیم محبوب خود را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

لباس های فوتبالی این فروشگاه همگی با کیفیت های‌کپی درجه یک (A+) ساخت کشور تایلند هستند. امکان چاپ اسم و شماره دلخواه شما،‌ از دیگر مزیت های این فروشگاه است.

ارسال سریع به سراسر ایران ، گارانتی ارسال و تعویض سایز مناسب و همچنین امکان مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت از کیفیت کالا  از خدمات منحصربفرد این فروشگاه ورزشی است.

فروشگاه ورزشی اسپورتتو دارای "نماد اعتماد الکترونیکی" از وزارت صنعت معدن و تجارت است همچنین این فروشگاه دارای "نشان ملی ثبت" از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است . بالغ بر بیست هزار مشتری وفادار و راضی کیفیت محصولات این فروشگاه را تضمین می کنند.

با مراجعه به وب سایت رسمی اسپورتتو (sporteto.com) می‌توانید تمامی لباس های تیم های سراسر دنیا را مشاهده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس کارشناسان فروش در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم محبوب خود پوشیدن لباس خریداری کنند بهانه ای لباس تیم جدید تیم تیم خود تیم ها رو عوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تیلور، رقیب حسن یزدانی المپیک را از دست داد

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش مشتریان | این لباس رو یک نفری نمی تونی بپوشی ...! | ویدئو
  • فیلم| تیلور، رقیب حسن یزدانی المپیک را از دست داد
  • فیلم/ رقیب حسن یزدانی المپیک را از دست داد
  • تیم ملی فوتبال ایرلند رقیب تراکتور شد!
  • تیم ملی فوتبال ایرلند رقیب تراکتور برای جذب سرمربی جدید