Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طی تفاهمی که با اتحادیه کافه دارها در منطقه 6 انجام شده ، از 13 تا 15 مهر در 6 کافه منتخب این منطقه که در بناهای قدیمی و واجد ارزش دایر هستند، یک ساعت در روز نمایش فیلم مستند درباره تاریخ تهران و برنامه قصه گویی با محوریت قصه های شهر تهران برپا خواهد شد.
تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار شهر، در تشریح برنامه های این منطقه برای هفته تهران گفت: اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر توسط اداره زیباسازی که بر اساس آن آثار و گنجینه کمتر دیده شده موزه های منطقه مانند موزه هنرهای معاصر اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فضاهای فرهنگی و شهری و نمادهای منطقه 6 در قالب طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر که سالهای قبل در پهنه تهران توسط سازمان زیباسازی انجام می شد، با محوریت آثار منطقه 6 اکران می شود.
او افزود: از دیگر برنامه های هفته تهران در منطقه 6 این است که طی تفاهمی که با اتحادیه کافه دارها در منطقه انجام شده ، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه(13 تا 15 مهر) در 6 کافه منتخب منطقه که در بناهای قدیمی و واجد ارزش دایر هستند، یک ساعت در روز نمایش فیلم مستند در باره تاریخ تهران و برنامه قصه گویی با محوریت قصه های شهر تهران و با مشارکت اساتیدی مانند علیرضاعالم نژاد و سید احمد محیط طباطبایی برپا خواهد شد. همچنین تولید یک ویدئوی کوتاه از همین رویدادها با محوریت قصه های تهران انجام می شود.
فرهادی ارائه غذای مشترک در این کافه ها را طی این سه روز از دیگر برنامه ها برشمرد و عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده سه غذای اصیل تهرانی دم پختک، آش، پلوگوجه در لیست غذاهای این کافه ها گنجانده خواهد شد. علاوه بر این، برنامه دوشنبه پیاده روی برگزار می شود؛ بدین صورت که با مشارکت کافه ها در پهنه خیابانهای ایرانشهر و طالقانی یک تور تهرانگردی پیاده به تعداد محدود برگزار می شود، روز سه شنبه نیز این رویداد در این 6 کافه با دوچرخه اتفاق می افتد.
شهردار منطقه 6 با بیان اینکه برنامه سه شنبه های بدون خودرو در این هفته به این صورت است که میان کافه ها خواهد بود و طی آن رونمایی از دو اقدام مهم منطقه با حضور مدیران شهری انجام می شود، توضیح داد: سند توسعه محلات منطقه 6 ، روز سه شنبه به مناسبت هفته تهران رونمایی می شود. علاوه بر این مجموعه های تمبر چهاربلوکی منطقه 6 که متشکل از چهار نما و شاخص فرهنگی منطقه است، نیز رونمایی خواهد شد.
فرهادی در پایان یادآور شد: درکنار این برنامه ها، بروشورهای فرهنگی در کافه های منتخب با محوریت آموزش شهروندی، پسماند، محیط زیست، مدیریت بحران و موضوعات کرونا در کافه ها توزیع خواهد شد.
خبرنگار: علی سی پی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هفته تهران برنامه ها خواهد شد کافه ها سه شنبه منطقه 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز شهدای ورزشکار، زنگ تحرک در ۲۲ بوستان منتخب تهران نواخته شد تا فعالیت‌های تفریحی ورزشی شهروندان در ایستگاه‌های تندرستی در سال جاری به طور رسمی آغاز شود.

یکی از این برنامه‌ها در بوستان پامچال منطقه ۱۵ شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد ورزشی و شهری و مشارکت بیش از یک هزار شهروند تهرانی برگزار شد تا بدین ترتیب در سال جدید، فعالیت‌های ورزشی شهروندی در جای جای پایتخت کشورمان از سر گرفته شود.

مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در این برنامه، همزمانی روز شهدای ورزشکار و زنگ تحرک را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد جنبشی سراسری و همگانی در عرصه ورزش شهروندی تهران باشیم.

همچنین علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان سازمان نیز مشارکت شهروندان در این عرصه را ستودنی خواند و گفت: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای تمام اقشار و سنین مختلف طراحی شده است ولی حضور تمام گروه‌های سنی در ایستگاه‌های تندرستی، نقطه عطف فعالیت‌های ورزش شهروندی است و نشان می‌دهد که راه را به درستی طی می‌کنیم.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ نیز که جسم را مَرکبِ روح می‌خواند، مشارکت بیش از هزار شهروند در برنامه زنگ تحرک را نشانگر بلوغ شهری برشمرد و بر لزوم توسعه فعالیت‌های ورزش شهروندی تأکید کرد.

در این برنامه که با حضور سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، پس از انجام حرکات ورزش صبحگاهی، از مادران معزز شهدا؛ "شهید قدیر سرلک" و "شهید نیکچه فراهانی" تقدیر و تجلیل شد.

نواختن زنگ تحرک، سنّتی نه چندان دیرپاست که طی چند سال گذشته از سوی سازمان ورزش برنامه‌ریزی و در تقویم ورزش شهروندی وارد شده است.

کد خبر 6085431

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد