Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: 60 مجموعه فرسوده شهر تهران را انتخاب کرده ایم تا بخش خصوصی نسبت به بازسازی آن اقدام کرده و برای ارتقا خدمات ارائه شده در آنها فعالیت کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی اظهار داشت: 30 درصد از جمعیت پایتخت مخاطب مجموعه های ورزشی شهرداری تهران هستند و بسترسازی برای افزایش حضور بخش خصوصی در توسعه فضاهای ورزشی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در دهکده های ورزش طراحی شده برای تهران 150 بازی و ورزش طراحی شده است که به عنوان نمونه در بوستان ولایت با 40 هکتار فضا، سایت ماشین مسابقه با سرعت بالا را داریم که یک طرح کاملا خانواده محور است. درآمد مجموعه های ورزشی تهران یک چهارم هزینه های مجموعه را هم پوشش نمی دهد اما با این وجود سرانه ورزشی خوبی را در تهران داریم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران