Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:41:12 GMT

باد جنوبی سواحل بوشهر را مواج می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۲۳۹۸

باد جنوبی سواحل بوشهر را مواج می‌کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته جهت وزش باد بیشتر جنوبی است و در ساعاتی از روز به ویژه چهارشنبه و پنجشنبه بر سرعت این جریانات افزوده می‌شود و در پی آن سواحل استان و خلیج فارس به نسبت مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرج الله شکوهی پور با اشاره به اینکه، این شرایط در ساعاتی از سه شنبه (۸ مهر) تا اوایل جمعه (۱۱ مهر) وجود دارد، افزود: ارتفاع موج حدود یک تا ۱/۵ متر پیش بینی می‌شود و احتمال اختلال در تردد‌های دریایی وجود دارد بنابراین دریانوردان آمادگی لازم را برای رویارویی با تندباد‌های لحظه‌ای و خطرات احتمالی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

بارش‌های پاییزی بوشهر کمتر از میانگین پیش‌بینی شد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر همچنین بیان کرد: در این مدت احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی همراه با رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای و رگبار خفیف و پراکنده باران بر روی دریا و سواحل استان و برخی نقاط مرتفع شرقی و جنوبی استان وجود دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تندباد موج دریا پیش بینی وضع هوا آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرز‌های شرقی خوزستان، احتمال بارش‌های پراکنده‌ای همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید در مناطق مرتفع شرقی پیش بینی می‌شود.
همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی و جنوبی تا مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.
سپس تا اوایل هفته آینده جوِ آرام و پایداری در اغلب مناطق استان خواهیم داشت؛ البته به جز در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده‌ای وجود دارد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود: دما نیز تا اوایل هفته آینده روند افزایشی دارد و موج ضعیف بعدی از اواسط هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
شمال خلیج فارس طی امروز تا پایان هفته تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • پلیس: از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • جزیره کیش هشدار قرمز گرفت
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است