Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:05:47 GMT

راموس: با خرید یک بازیکن همه مشکلات حل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۲۴۱۱

راموس: با خرید یک بازیکن همه مشکلات حل نمی‌شود

اقدام نکردن رئال برای خرید بازیکن باعث شد تا انتقاداتی روانه این تیم شود اما در نهایت کاپیتان رئال مادرید به این انتقادات پاسخ داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اگرچه رئال مادرید در حال حاضر شرایط خوبی دارد و شب گذشته نیز موفق شد در یک بازی سخت برابر رئال بتیس به پیروزی برسد، اما برخی از هواداران و اهالی رسانه اعتقاد دارند که این تیم نیاز دارد تا در برخی از پست‌ها تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث ایجاد هجمه‌هایی علیه زیدان شده که واکنش کاپیتان رئال را در پی داشته است.

با وجود انتقادات درباره عملکرد سران لوس بلانکوس در پنجره نقل و انتقالات، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در خصوص خنثی بودن فعالیت‌های این باشگاه در بازه نقل و انتقالاتی فعلی گفت: نباید احساس ناراحتی داشته باشیم بلکه باید بر توانمندی‌ها و بازیکنانی که در حال حاضر در ترکیب تیم هستند تکیه کنیم. این طور نیست که زندگی ما به خرید یک یا چند بازیکن بستگی داشته باشد، پس در این رابطه باید صبور باشیم.

اهالی فوتبال و کسانی که با مربیگری زیدان آشنا هستند می‌دانند که این مربی تمایل زیادی به خرید بازیکن جدید نداشته و حتی در سه سال پیاپی که این تیم موفق به کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد، ترکیب بازیکنان رئال مادرید در هر سه فینال تقریباً یکسان بود. این مسئله نشان می‌دهد که زیدان بیش از هر چیز به توانمندی بازیکنانش اعتماد دارد و با وجودی که این تیم اسپانیایی در طی بازه نقل و انتقالاتی فعلی چند بازیکن خود را از دست داده، اما به نظر می‌رسد که زیدان هنوز هم تصمیمی برای خرید بازیکن جدید ندارد.

زیدان و سران رئال با دست نگه داشتن از جذب بازیکن طی بازه نقل و انتقالاتی فعلی باعث شده تا صدای برخی از هواداران در بیاید. نگرانی‌ها آن جایی بیشتر می‌شود که طرفداران می‌دانند با وجود از دست دادن بیل، خامس و سبایوس در کنار بازیکنانی همچون اشرف حکیمی و سرخیو رگیلون، آن‌ها همچنان اقدامی برای خرید بازیکن انجام نداده‌اند و حتی شایعات خاصی نیز در این رابطه مطرح نمی‌شود.

رئال مادرید در حال حاضر بیش از پیش به بازیکنان جوان خود همچون فده والورده، مارتین اودگارد و اویارزابال تکیه کرده که می‌توانند خلأ موجود را پر کرده و مشکلاتی که هواداران بیم اتفاق افتادن آن را دارند را برطرف کنند. اما باید گفت همه چیز به مرور زمان مشخص خواهد شد و خواهیم دید سماجت زیدان برای استفاده از مهره‌های در دسترس به جای خرید بازیکن آیا باز هم او را به قله فوتبال اروپا خواهد رساند یا خیر؟

کد خبر 446555

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زین الدین زیدان رئال مادرید نقل و انتقالات سرخیو راموس گرت بیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئال مادرید خرید بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم