Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آمار ایده‌ها و فیلم‌های رسیده به چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، بر اساس مشارکت نوجوانان دختر و پسر و به تفکیک استان‌ها اعلام شد که بنا بر اعلام دبیرخانه المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، در دوره چهارم المپیاد، در بخش ایده ۵۶ درصد آثار متعلق به دخترها و ۴۴ درصد متعلق به پسرها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش فیلم ۴۳ درصد آثار متعلق به کارگردانان دختر و ۵۷ درصد متعلق به کارگردانان پسر به ثبت رسیده است.

بر اساس آمار ایده‌های رسیده به چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان به تفکیک استان‌ها، در بخش فیلم ۱۳ درصد شرکت کنندگان از تهران و ۸۷ درصد از سایر استان‌ها بوده‌اند.

بر این اساس، در بخش ایده، (به ترتیب): خراسان رضوی با ۱۲۰، اصفهان با ۶۲، همدان با ۳۶، تهران با ۲۵، خوزستان با ۲۷، اردبیل و یزد با ۱۹، آذربایجان شرقی با ۱۸، البرز با ۱۵، هرمزگان با ۱۱، فارس با ۹، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران و کردستان با ۸، سمنان با ۷، کرمان، قم، خراسان شمالی با ۵، مرکزی با ۳، آذربایجان غربی، بوشهر و لرستان با ۲، قزوین و گلستان با ۱ ایده در المپیاد شرکت کرده‌اند.

همچنین بر اساس آمار فیلم‌های رسیده به چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان به تفکیک استان‌ها، (به ترتیب) عبارت از: خراسان رضوی با ۹۴، تهران با ۵۶، اصفهان با ۴۲، البرز با ۲۳، فارس با ۲۲، مازندران و کرمان با ۱۶، آذربایجان شرقی با ۱۵، همدان با ۱۲، بوشهر، گیلان و خوزستان با ۱۱، یزد و کردستان با ۱۰، هرمزگان با ۹، اردبیل با ۸، قزوین با ۷، چهارمحال و بختیاری با ۵، قم، لرستان و آذربایجان غربی با ۳، زنجان، گلستان، مرکزی و سمنان با ۲، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد ۱ فیلم است.

به گزارش خبرنگار مهر، «چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران» به دبیری «علیرضا تابش» همزمان با سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۳۹۹ به صورت آنلاین و نمایش مجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5035940

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری سما، «جاسم البدیوی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی گفت: ما در یک پیچ خطرناک قرار داریم و اگر نتوانیم فورا نقض قوانین و افزایش تنش‌ها را متوقف کنیم، آینده تاریکی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: ما خواهان توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و رساندن کمک‌ها به این منطقه هستیم.

البدیوی افزود: ما همچنین خواهان برگزاری کنفرانسی بین‌المللی برای بررسی مساله فلسطین و برپایی کشور فلسطینی بر اساس قوانین بین‌المللی ذی‌ربط هستیم.

رژیم صهیونیستی طی بیش از ۶ ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد پیشتر قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه تصویب کرد، اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، با وجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • چگونه می‌توانیم در خانه‌های خلاق ایرانی یک ایده را به محصول تبدیل کنیم؟
  • بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود