Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@10:07:12 GMT

رکورد ۵ ساله حفاری مس شکست

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۲۵۴۹

رکورد ۵ ساله حفاری مس شکست

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از شرکت ملی صنایع مس ایران، اردشیر سعدمحمدی با بیان این‌که اکتشافات اولین حلقه از زنجیره توسعه پایدار است، گفت: با انجام ۴۴ هزار متر حفاری اکتشافی در نیمه نخست امسال، رکورد ۵ ساله میزان حفاری‌های اکتشافی شرکت ملی صنایع مس ایران شکسته شد. این میزان حفاری اکتشافی رشد ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در روز پنجم مهرماه امسال ۴۸۲ متر حفاری اکتشافی انجام شده است که بیشترین میزان اکتشاف انجام‌شده در یک روز در ۵ سال اخیر است و شرکت مس با انجام این میزان اکتشاف رکوردی تازه در زمینه اکتشافات از خود بر جای گذاشت.

این مقام مسوول اظهار داشت: ثبت این رکوردها در حالی اتفاق افتاده است که در نیمه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کل جهان بسیاری از فعالیت‌های معدنی با وقفه مواجه یا کند شده‌اند. حفاری‌های انجام شده در منطقه درآلو، سونگون، کرور، سرچشمه، سریدون، میدوک، ماهور، دره زار، باب شمیل، کهنگ و گوره درق بوده است.
منبع: مهر 
انتهای پیام 

کد خبر: 1074368 برچسب‌ها شرکت ملی مس وزارت صنعت معدن و تجارت اکتشاف معدن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا شرکت ملی مس وزارت صنعت معدن و تجارت اکتشاف معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • یورو رکورد زد
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند
  • میزان جوجه ریزی در مازندران از ۱۷ میلیون قطعه گذشت