Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:27:53 GMT

شرایط در خوزستان خوب نیست

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۲۶۱۲

شرایط در خوزستان خوب نیست

ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کمرنگ شده است، گفت: شرایط در خوزستان خوب نیست.

رضا نجاتی اظهار کرد: در خوزستان شرایط خوب نیست و هر چه جلوتر می‌رویم تعداد مبتلایان به کرونا افزایش می‌یابد که این مساله نشان می‌دهد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار کمرنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: کرونا جدی است و در این پیک، بسیار خطرناک‌تر خود را نشان داده است بنابراین از مردم می‌خواهیم بیشتر همکاری کنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در خصوص احتمال اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، گفت: برای اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، جمع‌بندی‌ها با رعایت تمام ملاحظات در خصوص وضعیت مشاغل و کسب و کار انجام شده است. بنا است یک ‌سری جاهایی که ضرورت زیادی ندارند و آمار قابل توجهی از مبتلایان در این اماکن مبتلا می‌شوند را در این جمع‌بندی لحاظ کنیم.

نجاتی در خصوص نحوه اعمال محدودیت‌ها نیز بیان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرده که تمام استان‌ها باید پیشنهادات را به مرکز منعکس کنند تا در ستاد ملی تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: مردم منتظر محدودیت و ممنوعیت نباشند؛ اعمال محدودیت‌ها در جای خود هم مفید و هم غیرمفید است، آنچه مردم باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس اعمال محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد