Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه تصمیم دارد از اواخر ماه آینده میلادی واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا را آغاز کند. در این فرایند واکسن «اسپوتنیکV» به افراد تزریق می شود.

به گزارش شریان نیوز،فیودور لیستیسن از مرکز ملی تحقیقات اپیدمولوژی و میکروبیولوژی گامالیا اعلام کرد احتمالاً از اواخر ماه اکتبر واکسن «اسپوتنیکV» برای مقابله با ویروس کرونا به طور عمومی به مردم تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


او در مصاحبه‌ای با یک کانال تلویزیونی گفت: سومین مرحله آزمایش بالینی واکسن در اواخر اکتبر تکمیل می‌شود. واکسیناسیون عمومی نیز به محض پایان یافتن فاز سوم آغاز می‌شود و امیدوارم موفقیت‌آمیز باشد.

به گفته لیستین این واکسن در سه یا چهار کارخانه تولید می‌شود. همچنین روسیه تصمیم دارد تولید آن با همکاری شرکت‌های خارجی را برنامه‌ریزی کند. او در این باره افزود: اگر شرکت‌های داروسازی در هند با تمام ظرفیت خود فعالیت کنند، به تنهایی می‌توانند واکسن کافی برای نیمی از جمعیت کره زمین بسازند.

روسیه در ۱۱ آگوست نخستین واکسن دنیا علیه ویروس کرونا را ثبت کرد. این واکسن که اسپوتنیکV نام دارد، در انستیتو گامالیا توسعه یافته و آزمایش‌های بالینی آن در ژوئن- جولای به طور موفقیت‌آمیز ترکیب شد. به گفته وزارت بهداشت روسیه این واکسن به مدت ۲ سال بدن را در مقابل ویروس ایمن کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند