Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار حیدری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته در دیدار و نشستی با دکتر تقوی نژاد معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشکلات و مسایل حوزه بهداشت و درمان شهرستان های غرب کرمانشاه به لحاظ پزشک عمومی، کمبودهای درمانی و تجهیزات بیمارستان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این نشست مقرر شد بخشی از نیازمندی ها با فاصله زمانی کم مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین تا پایان هفته با تخصیص اعتبار لازم که مدت زیادی است مشکل دارد تعمیر و راه اندازی مجدد شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست در راستای سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد که همچنین قرار شد ظرف ۲ ماه آینده هم معاون درمان و هم معاون توسعه انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از زیرساخت های درمانی و بیمارستانی شهرستان های غرب کرمانشاه بازدید میدانی داشته باشند و مشکلات و مسایل از نزدیک بررسی شود.

حیدری اضافه کرد: در این نشست پیگیری های لازم در خصوص پرداخت کارانه پرسنل، تامین تجهیزات ۱۶ تخت ICU برای شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، اختصاص ۲ دستگاه رادیولوژی، یک دستگاه آندوسونوگرافی، تامین اعتبار تعمیر تاسیسات بیمارستان قصرشیرین، اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به گیلانغرب، تامین اعتبار تکمیل پاویون پزشکان متخصص و تامین اعتبار MRI بیمارستان سرپل ذهاب(در صورت حل مشکل ارز) صورت گرفت و دستور  مساعدت لازم از سوی معاونین درمان و توسعه وزارت بهداشت صادر شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا از تلاش های مدافعان سلامت و پزشکان و پرستاران و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها برای خدمات رسانی به مردم قدردانی کرد.

قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارد که در مجموع سه بیمارستان در این شهرستان ها فعال است اما این مراکز درمانی با کمبود امکانات و نیرو و پزشک مواجه است و اغلب جوابگوی نیاز بیماران منطقه نیست و بیماران این مناطق باید بعد مسافتی زیاد را برای مراجعه به برخی تخصص های پزشکی تا مرکز استان کرمانشاه طی کنند.

برچسب‌ها قصرشیرین نماینده مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین نماینده مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت قصرشیرین نماینده مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت غرب کرمانشاه شهرستان ها سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز