Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات اشغالگر اسرائیل طی یک سال گذشته بیش از ۵۰۰ ساختمان فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی و نوار غزه تخریب کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل (OCHA) روز دوشنبه اعلام کرد ، مقامات اشغالگر اسرائیل طی یک سال گذشته بیش از 500 ساختمان فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی و نوار غزه تخریب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آژانس سازمان ملل گفت: 506 ساختمان توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری به بهانه نداشتن پروانه ساخت با خاک یکسان شده است. طبق بیانیه رسمی ، فقط در سال 2020 در بیت المقدس شرقی اشغالی تاکنون 134 سازه تخریب شده است.

 

UNOCHA گفت كه اسرائیلی ها طی دو هفته گذشته 22 ساختمان را خراب كردند و 50 فلسطینی را آواره و حدود 200 ساختمان دیگر را تحت تأثیر قرار دادند.

 

هشت تخریب از 12 مورد در شرق بیت المقدس برای جلوگیری از جریمه و هزینه های اعمال شده توسط مقامات اشغالگر اسرائیل توسط خود مالکان انجام شد. 10 سازه تخریب شده دیگر در منطقه C واقع شده است که حدود 61 درصد از کرانه باختری اشغال شده را تشکیل می دهد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: صهیونیست صهیونیست ها رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش مقاومت در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، صهیونیست‌ها با واهمه از عملیات گروه‌های مقاومت در استانه عید پِسَح، سه هزار نظامی اشغالگر را در قدس اشغالی مستقر کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • خیزش مقاومت در کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند