Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجلیلی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از راه‌اندازی اپلیکیشن مکان‌نما در آینده نزدیک در یزد خبر داد.

«سید محمد میرجلیلی» سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: افرادی که با آموزش مردم در جهت کاهش حریق و حادثه گام برمی‌دارند به‌نوعی آتش‌نشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرعت حضور در محل حادثه و به‌طور کلی کاهش حوادث دو شاخص خوب برای آتش‌نشانی یزد است، افزود: کارمندان آتش‌نشانی با نگاه مشارکتی و دغدغه سازمانی راه‌حل‌هایی را برای بهتر شدن خدمات ارائه می‌دهند و این جای قدردانی دارد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه اعزام نیروی آتش‌نشان از زمان اعلام حادثه تا استقرار در خودرو باید کمتر از یک دقیقه باشد و همکاران ما این زمان را به 40 ثانیه رساندند، افزود: با همکاری سازمان فاوا شهرداری یزد اپلیکیشن مکان‌نما برای پیدا کردن سریع‌تر محل وقوع حادثه به‌زودی رونمایی می‌شود.

میرجلیلی با بیان اینکه آتش‌نشانی یزد ازنظر استانداردها جایگاه خوبی دارد ولی به تجهیزات بیشتری نیاز داریم، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی باید از ابزار مدرن استفاده کند که یکی از آنها توپ‌های خاموش‌کننده آتش است که توسط آتش‌نشانی یزد تهیه‌شده است.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: آتش نشانی یزد شبستان یزد آتش نشانی شهرداری یزد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند