Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:41:57 GMT

افتاد ولی نشکست!

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۳۰۹۲

افتاد ولی نشکست!

«افتاد ولی نشکست» عنوان نمایشگاه گروهی چند رسانه‌ای این روزهای گالری ویستا است که در پی مطالعه فرهنگ عامه با محوریت تاثیر پتروشیمی بر مدرنیته در ایران شکل گرفته است.

به گزارش ایسنا، صنعت ملامین، سوژه این نمایشگاه هنری است که مولف و پژوهشگر آن غزال زارع است؛ در این نمایشگاه آثاری از علیرضا آدم‌بکان، ریحانه افضلیان، پورنگ پیرعطایی، ستاره حسینی، محمدحسین خاتمی‌فر، محمود ساکی، نسترن صفایی، بهار علیزاد، روشنک عزیزی، نگار فدایی، پریناز گودرزیان، بهنام کامرانی، فرشیدُ لاریمیان، میترا ولائی با موضوع ملامین به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ویدئو داکیومنتریست نیز ارائه شده که اثر مشترک غزال زارع و صبا رییسیان است.

این نمایشگاه که از چهارم مهر آغاز به کار کرده تا ۱۴ مهر ادامه دارد و علاقه‌مندان می توانند با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ (غیر از شنبه‌ها) از این آثار در گالری ویستا واقع در تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم بازدید کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه هنري گالری گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید

عیسی زارع پور  در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان میامی گفت: یک سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شده و انجام این طرح تا پوشش کامل آن ادامه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میانگین سرعت اینترنت کشور بدون فیبرنوری ۱۰ مگابیت بر ثانیه است که با اجرای این پروژه سرعت آن به ۴۰۰ تا هزار مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

زارع‌پور افزود: در استان سمنان اجرای پروژه فیبر نوری قرار بود در ۲ فاز اجرا شود که پروژه فیبرنوری میامی در بخش دوم قرار داشت اما به درخواست فراوان مردم به‌خصوص جوانان و صاحبان کسب و کارهای شهرستان، انجام آن در مرحله اول قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که پروژه فیبرنوری ۱۵ کیلومتری میامی تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال به اتمام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران