Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه اینستاگرامی عقیق، در ارتباط با حال و هوای اربعین امسال، توصیحات تازه‎ای را منتشر کرد.

صفحه اینستاگرامی مؤسسه عقیق، نخستین پایگاه خبری هیئت‎های کشور، در ارتباط با برگزاری پیاده روی اربعین امسال توضیحاتی را از علی‌اکبر مداحی مسئول برنامه‌ریزی مراسم اربعین منتشر کرده که انتقاداتی را نیز از سوی برخی کاربران به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه مجازی عقیق در این پست نوشته است:

"علی‌اکبر مداحی مسئول کارگروه برنامه‌ریزی مراسم اربعین حسینی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به برنامه‌های این کمیته در ایام اربعین امسال اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا زائران ایرانی براساس اعلام مسئولین دولت عراق امکان حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین را ندارند و دل‌های عاشقان اباعبدالله آزرده است.

وی افزود: امسال با توجه به این شرایط، کمیته مراسم ستاد اربعین بنا دارد درصورت صدور مجوز دولت عراق با مشارکت رسانه ملی، سخنران و مداح ایرانی به همراه چند مداح عرب زبان به کربلا، نجف، کاظمین و سامرا برای تهیه برنامه‌های مناسب از مسیر پیاده‌روی و عتبات عالیات اعزام کند تا حال و هوا و  فضای اربعین را به خانه‌های مردم بیاورد.

مداحان و سخنرانان از سه شنبه راهی عراق می‎شوند

مداحی گفت:  ان‌شاالله از روز سه‌شنبه ۸ مهرماه این کاروان راهی عراق خواهد شد و بناست تا جمعه ۱۸ مهرماه در شهر نجف، مسیر نجف به کربلا، شهر کربلای معلی و شهرهای سامرا و کاظمین در دو نوبت ظهر و شب به مدت حدود یک ساعت سخنرانی و مرثیه‌خوانی داشته باشند که برنامه ظهرها حدود ساعت ۱۳ و برنامه شب‌ها حدود ساعت ۱۹ خواهد بود.

مسئول مراسم کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه که در این برنامه ۱۱ روزه دو مرتبه تکرار خواهد شد، دعای کمیل، دعای ندبه و زیارت «آل یس» از عراق به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد که برنامه دعای ندبه طبق روال از ساعت ۶ صبح خواهد بود و برنامه دعای کمیل نیز همان حدود ساعت ۱۹ به وقت ایران پخش خواهد شد. 

مداحی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله این سخنرانان و مداحان و عوامل اجرایی این کاروان امسال نایب‌الزیاره و دعاگوی خیل عظیم عاشقان ایرانی پیاده‌روی اربعین خواهند بود. اطلاعات بیشتر و ساعت دقیق برنامه‌ها متعاقباً در رسانه‌ها و صفحات کمیته مراسم اربعین در شبکه‌های مجازی اینستاگرام و سروش اعلام خواهد شد"

برچسب ها: اربعین ، مداحان ، نایب الزیاره لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KIU

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اربعین مداحان نایب الزیاره پیاده روی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی ظهر سه‌شنبه در ستاد اربعین خراسان شمالی که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری خراسان شمالی برگزار شد، ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، گفت: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم‌سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 6080285

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • حمایت مداحان و سخنرانان از تنبیه رژیم صهیونیستی توسط سپاه پاسداران