Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

سران طوایف و عشایر شهرستان آبادان در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری و در لبیک به پیام ایشان مبنی بر رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا در اربعین حسینی اعلام کردند که به سوی مرزهای بسته حرکت نمی کنیم.

به کزارش خبرنگار آریا از آبادان، در این نامه خطاب به مقام معظم رهبری آمده است: ما عشایر و مرزبانان منطقه، خود را سربازان جان بر کف رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانیم و گرچه با قلبی آکنده از مهر و عشق به ساحت ملکوتی امام حسین علیه السلام دلی اندوهگین از سلب توفیق زیارت سالار شهیدان در اربعین شهادت اش داریم اما لبیک گوی آمیخته با بصیرت به ندای پر خیر و برکت شما هستیم و برای حفظ سلامتی هموطنان ایرانی و برادران عراقی مان اربعین امسال سیدالشهدا را در منزلمان ذکر مصیبت می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران عشایر و طوایف ولایتمدار منطقه اظهار کردند: ما از افراد عشیره و آحاد مردم شریف آبادان می‌خواهیم به تبعیت از فرمایشات حضرتعالی به سوی مرزهای بسته حرکت نکنند.

به گزارش خبرنگار آریا، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا، مسئولان عراقی اعلام کردند اربعین امسال پذیرای زائران اربعین نیستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نامه مقام معظم رهبری لبیک اربعین حسینی مرز کرونا مصیبت ولایتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر پس از گلزنی به نفت آبادان + فیلم
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا