Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در طرح پویا مدرسه دخترانه علامه حلی شهر بیرجند با سازه‌هایی همچون دیوار صخره نوردی، پل معلق، نردبان قدرتی، دیواره مشبک تجهیز شد تا شادابی و افزایش تحرک دانش آموزان را در مدرسه به ارمغان آورد.

او هزینه اجرای این طرح را ۴۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: افزود: ایمن سازی سازه‌ها از جمله مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش در تجهیز مدارس پویاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعی از راه اندازی ۱۲ مدرسه پویا تا پایان سال در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: برای تجهیز و افتتاح این مدارس مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مورد نیاز است که از محل اعتبارات تربیت بدنی و سلامت این اداره کل تأمین و هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید

شروع آموزش نوآموزان پیش دبستانی بصورت غیرحضوری

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به بهره مندی حدود ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر ابتدایی استان از مزایای مدارس پویا، افزود: هدف از اجرای طرح مدرسه پویا، شاداب‌سازی مدارس و افزایش فعالیت‌بدنی دانش آموزان در مدرسه و جبران کسری زنگ تربیت بدنی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی است.

او با بیان این که طرح مدرسه پویا جایگزین حیاط پویا در مدرسه است؛ گفت: برای افزایش فعالیت بدنی باید تمام نقاط مدرسه شامل حیاط، کلاس‌های درس و راهرو‌ها به نحوی طراحی شوند؛ که این فضا، دانش‌آموزان را به تحرک و فعالیت حرکتی بیشتری ترغیب کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس دولتی تجهیز مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود