Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:35:32 GMT

گل محمدی: انگیزه بسیار زیادی برای صعود داریم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۳۱۸۲

گل محمدی: انگیزه بسیار زیادی برای صعود داریم

گل محمدی می‌گوید که شاگردانش به سختی به این مرحله رسیده اند و حاضر نیستند که به سادگی حذف شوند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش برای آروالادزده سرمربی گرجستانی پاختاکور آرزوی موفقیت کرد و همچنین یک روز مانده به سالگرد درگذشت کاپیتان پرسپولیس هادی نوروزی، به خانواده او تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گلمحمدی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: بازیکنان تیم از هادی نوروزی الهام زیادی گرفتند و انشالله روحش شاد باشد. بازی خیلی حساسی را در پیش داریم و با سختی زیادی به این مرحله رسیدیم و حاضر نیستیم راحت از این مرحله بگذریم. بازی خیلی سختی مقابل السد که یکی از بهترین تیم های این دوره مسابقات است، بازی کردیم و انرژی زیادی را برای صعود صرف کردیم. الان انگیزه مان چندین برابر شده، شاید خسته باشیم اما از لحاظ روحی روانی آماده هستیم.

 

وی افزود: مقابل تیمی بازی می کنیم که یک روز بیشتر استراحت کرده و از لحا بدنی آماده است. از نظر فنی هم فوتبال خوب و ماشینی را ارائه می‌دهند. مطمئنا بازی راحتی برای ما نخواهد بود و انگیزه بیشتری هم نسبت به بازی های قبل باید داشته باشیم تا پیروز مسابقه شویم. باید خوب مبارزه کنیم و بجنگیم تا از این مرحله هم عبور کنیم.

ادامه دارد...

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم