Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به سیاست های حمایتی شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین در رفع دغدغه های تاکسیرانان، توزیع دومین مرحله بسته حمایتی لاستیک یارانه ای برای تاکسی های سمند، پژو و پراید در سال جاری آغاز شده که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: لاستیک حمایتی در نظر گرفته شده که در راستای حمایت از کالای ایرانی و از مارک داخلی است، به طور متوسط در حدود 35 درصد ارزان تر از قیمت بازار می باشد و اولویت دریافت برای آن دسته از تاکسیرانانی است که در 6 ماه گذشته لاستیک یارانه ای دریافت نکرده و دارای پروانه فعالیت معتبر از سازمان تاکسیرانی باشند.

عرشیان یادآور شد: از آغاز توزیع بسته حمایتی لاستیک به قیمت کارخانه، تا کنون بیش از 85 درصد از رانندگان تاکسی موفق به دریافت لاستیک شده اند و افراد باقی مانده نیز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز تا پایان هفته جاری می توانند به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین تاکسیرانی توزیع لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۸۳ درصد سهمیه کودی استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته بیش از ۸۳ درصد سهمیه کودی استان به مقدار ۹۸ هزار و ۸۹۰ تن کود یارانه‌ای شامل ۷۷ هزار و ۹۷۰ تن کود ازته، ۱۶ هزار و ۸۷۱ تن کود فسفاته و چهار هزار و ۴۸ تن کود پتاسه جذب و توزیع شده است.

محمود مظلومی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهمترین شرکتهای زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی است که به‌عنوان نخستین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

مظلومی اضافه کرد: این شرکت تاکنون این وظیفه حساس خود را به بهترین نحو ممکن در سطح استان انجام داده و توانسته است تمامی کود‌های مورد نیاز بخش کشاورزی استان را به موقع تأمین نموده و در اختیار کشاورزان در اقصی نقاط استان قرار دهد و در خدمت رسانی به کشاورزان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • توزیع بیش از هشت هزار کود یارانه‌ای در شهرستان پیرانشهر در سال ۱۴۰۲
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • اجرای سومین مرحله توزیع کالابرگ الکترونیکی
  • جذب بیش از ۸۳ درصد سهمیه کودی استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲