Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل پتروشیمی بندرامام بر ضرورت آمادگی کامل و دائم نیروهای آتش‌نشان تأکید کرد و گفت: حفظ آمادگی جسمانی و روحی این کارکنان در بالاترین سطح از اولویت‌های اصلی این شرکت است.
به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی بندرامام، حمیدرضا رستمی، مدیرعامل این شرکت امروز (سه‌شنبه، هشتم مهرماه) در آیین گرامیداشت روز ایمنی و آتش‌نشانی با تأکید بر اینکه نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی همیشه باید در آمادگی کامل باشند، اظهار کرد: حفظ آمادگی جسمانی و روحی این کارکنان در بالاترین سطح، همواره از اولویت‌های اصلی مدیریت پتروشیمی بندرامام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی در شرایط اضطراری و به‌ویژه در زمان شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، یاد و خاطره همه آتش‌نشانان جانباخته پتروشیمی بندرامام را گرامی داشت.
آیین گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت پتروشیمی بندرامام با رعایت فاصله فیزیکی و دستورعمل‌های بهداشتی در محوطه باز برگزار و پس از آن مانور عملیاتی و رژه خودرویی ازسوی اداره اچ‌اس‌یی در سطح مجتمع اجرا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی بندرامام ایمنی و آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدعلی بیرانوند، بعد از ظهر دوشنبه در جمع در آستانه فرارسیدن روز ارتش اظهار کرد: عملیات وعده صادق موجب غرور و خوشحالی ملت شد و امیدواریم به آرزوی بسیاری از شهدا و فرماندهان در خصوص پایان عمر رژیم منحوس صهیونیستی پایان دهد.

وی در مورد اهمیت نیروهای مسلح یادآور شد: بعد از انقلاب منافقین و ضد انقلاب‌ها به دنبال این بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران یک یگان مسلح قوی نداشته باشد و با سردادن شعارهایی از جمله انحلال ارتش سعی داشتند تا از شکل‌گیری ارتش جلوگیری کنند.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان با بیان اینکه بدخواهان نظام و انقلاب برای این اتفاق همه تلاش‌های خود را کردند و در این زمینه توطئه‌های زیادی انجام گرفت، گفت: برخی به بهانه‌های مختلف دنبال تضعیف و ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند و برای همین می‌خواستند ارتش را تضعیف و منحل کنند.

وی با اشاره به اینکه در ۲۳ بهمن ۵۷ پادگان مهاباد محاصره و ۷ روز بعد توسط ضدانقلاب‌ها غارت شد، افزود: عوامل نفوذی و ضدانقلاب به‌دنبال آشوب و ناامنی گسترده، ایجاد تنش و جدایی‌طلبی بودند، همچنین یک سری تصمیمات غلطی مثل کاهش مدت سربازی نیز گرفته شده بود که در کنار عوامل دیگر باعث کاهش آمادگی نیروهای ارتش شده بود.

بیرانوند با اشاره به اینکه در چنین شرایطی اعضای کمیته نظامی در ۲۴ فروردین ۵۸ خدمت امام رسیده و مطالبی را بیان کردند و خواستند خود را به عنوان فرمانده کل قوا معرفی کنند، ادامه داد: پس از این اتفاق بنیانگذار کبیر انقلاب با تدبیر و اقدام حکیمانه خود در ۲۶ فروردین ۵۸ حمایت خود را از ارتش و فرزندان این مرز و بوم اعلام کردند.

وی عنوان کرد: حضرت امام (ره) با انتشار پیامی، خود را فرمانده کل قوا معرفی کرده و فرمودند: ارتش، ارتش رسول‌الله است و پس از آن ارتش جان دوباره‌ای گرفت و در راه دفاع از نظام و انقلاب و کشور جانفشانی‌های فراوانی انجام داد.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی و به ویژه نیروی زمینی در دوران دفاع مقدس در عملیات آفندی و پدافندی رشادت‌های فراوانی انجام دادند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کشور کردند.

وی تعداد شهدای نیروی زمینی ارتش را ۴۵ هزار شهید برشمرد و گفت: تیپ زرهی ۲۱۶ نیز ۷۰۰ شهید تقدیم کرده و ارتش پس از جنگ نیز در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار مردم بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

بیرانوند با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین میزان آمادگی قرار دارد، تصریح کرد: ارتش آماده مقابله با هر متجاوز است و کسی نمی‌تواند به مرزهای کشورمان چشم داشته باشد.

وی در مورد خدمات هوانیروز عنوان کرد: همواره تجهیزات هوانیروز ارتش خدمات ارزنده‌ای برای مصدومان داشته و طی روزهای اخیر یک کودک ماهنشانی در کوتاه‌ترین زمان به بیمارستان رسید و عضو او پیوند زده شد.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان خاطرنان کرد: در حال حاضر ۱۱ تیپ ارتش مأموریت محافظت از مرز را دارند که یکی از یگان‌های عمده تیپ ۲۱۶ در شمال‌غرب کشور به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی به خصوص در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نمونه‌ای از بودن ارتش و نیروهای مسلح در کنار مردم است، بیان کرد: برپایی بیمارستان‌های صحرایی و کمک به مردم در زمان همه‌گیری کرونا در کشور از اقدامات این نیرو بوده است.

بیرانوند با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتش با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری، جزو ۱۰ قدرت برتر موشکی دنیا است، اظهار کرد: همچنین جزو ۳ کشور برتر در حوزه پهبادی هستیم و خیلی از کشورها تقاضای خرید پهباد از کشور ما دارند.

وی افزود: در نیروی زمینی نیز در صنعت قطعه‌سازی به خودکفایی رسیده‌ایم و هوانیروز ارتش به عنوان هوانیروز برتر منطقه شناخته می‌شود و در صنعت هلیکوپتری نیز به موفقیت دست یافته‌ایم.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان با بیان اینکه طولانی‌ترین دریانوردی توسط ارتش جمهوری برای نخستین بار در تاریخ کشورمان انجام شد، افرود: پیمایش دور دنیا توسط ناوگروه ۸۸ بدون پشتیبانی از افتخارات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی یادآور شد: وی نابغه نیروهای نظامی و عامل وحدت در بین نیروهای مسلح و یک فرد ولایت‌مدار بود.

بیرانوند در ادامه با تشریح برنامه‌ها به مناسب گرامیداشت ۲۹ فروردین و دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در اوج قدرت و آمادگی هستیم و توانایی این را داریم که به هرگونه تهدیدی علیه ایران پاسخ دهیم.

وی برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، سرکشی از جانبازان، برگزاری محفل انس با قرآن، ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان ارتش، توزیع اقلام معیشتی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و.. را از جمله برنامه‌های این مناسبت برشمرد.

کد خبر 6079030

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا