Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال شهسواری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات به رسته های آسیب دیده از کرونا از جمله رانندگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری، کشاورزی، واحدهای صنعتی و صنفی، حوزه های ورزش، آموزش و فرهنگی و بهداشتی پرداخت شده است.

وی به تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان جوانرود در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: میزان تعهد اشتغال این دستگاه‌ها ۲ هزار نفر بوده که تاکنون ۶۸ درصد آن محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار جوانرود به تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در روستاهای این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: مجریان و تسهیل گران بنیاد برکت تاکنون در بیش از ۲۵ روستای شهرستان جوانرود ورود پیدا کرده اند.

شهسواری افزود: بنیاد برکت از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت ۱۱۰ فقره تسهیلات پنج میلیون تا ۵۰ میلیون تومانی ۱۱۰ طرح اشتغالزا در روستاهای شهرستان جوانرود اجرا کرده است.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۵۰ پرونده اشتعالزایی دیگر نیز توسط بنیاد برکت در شهرستان جوانرود در حال تکمیل پرونده یا پرداخت است.

شهسواری، به کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان کرمانشاه در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ اشاره و یادآور شد: برای سال ۹۹ نیز کاهش نرخ  ۲.۵ درصدی برای استان پیش بینی شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

برچسب‌ها اشتغال زایی کرمانشاه جوانرود پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی کرمانشاه جوانرود اشتغال زایی کرمانشاه جوانرود اخبار کنکور شهرستان جوانرود بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری