Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان ۲ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند

به گزارش برنا از ایلام ؛سرهنگ مهدیان اظهار داشت:صبح امروز در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری، بلافاصله ماموران پلیس به این محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

!

او گفت :در روستای "چشمه ماهی" بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان، برادر یک خانواده به علت مشکلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را  با اسلحه شکاری کشته و دو نفر دیگر را نیز زخمی می کند.

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل هلیلان اختلاف خانوادگی شهرستان هلیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان در روز جاری بوده است.
حیدری افزود: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان از جمله از زاهدان ۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست