Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کار از نیروهای غیربومی به پیمانکاران غیربومی رسیده و نگاه مدیران صنایع غرب شهر بندرعباس باید در این زمینه عوض شود، جوانان بسیاری با مدارک تخصصی کارشناسی ارشد بیکار هستند و به شهرداری مراجعه می‌کنند، چراکه در صنایع آن‌ها را تحویل نمی‌گیرند.

اسلام باوقار در ۱۹۴ امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: هرمزگان در حال تبدیل‌شدن به قطب اول فولاد کشور است و مسئولین کشوری ادعا می‌کنند ۹۸ درصد نیروهای این شرکت در هرمزگان بومی هستند از روحانیون معزز درخواست دارم این مسئله را پیگیری کنند تا از صحت این ادعا مطمئن شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه اگر قرار است پروژه‌ای در هرمزگان اجرا شود باید برای مردم این استان اشغال ایجاد کند، افزود: کار از نیروهای غیربومی به پیمانکاران غیربومی رسیده و نگاه مدیران صنایع غرب شهر بندرعباس باید در این زمینه عوض شود، جوانان بسیاری با مدارک تخصصی کارشناسی ارشد بیکار هستند و به شهرداری مراجعه می‌کنند، چراکه در صنایع آن‌ها را تحویل نمی‌گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: از استاندار هرمزگان می‌خواهیم در آغاز پروژه پتروپالایشگاه استان درزمینهٔ جذب نیروهای بومی نظارت کافی را داشته باشد. هرمزگان تبدیل به پایگاهی برای سود اقتصادی مرکزنشینان شده است. دود و آلودگی صنایع را وارد استان کرده‌اند اما هیچ فعالیت مؤثری درزمینهٔ اشتغال، ورزش و فرهنگ انجام نمی‌دهند، ازاین‌رو از روحانیون معزز نیز درخواست دارم در این زمینه مطالبه گری کنند و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است

ایسنا/ایلام دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس شورای اسلامی است.

«خدابخش داودی‌نصر» با حضور در ایسنا در خصوص انتخابات و نتیجه آن اظهار کرد: به لطف خدا و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان با حضور خوب مردم برگزار شد در حالی که رسانه‌های دشمن شیطنت می‌کردند و برخی تریبون‌های داخلی نیز با آن‌ها همسو شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حدود ۵۰ درصدی مردم کشور در این انتخابات نوید تشکیل مجلسی قوی را برای قانون‌گذاری و نظارت، داشت، امنیت انتخابات عالی بود و از طرفی حضور کاندیداها از طیف‌های مختلف، رقابت خوبی را در کشور ایجاد کرد و تکلیف ۲۴۵ نفر از منتخبان مردم مشخص شد که نتیجه بسیار خوبی بود.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و دبیرجامعه اسلامی مهندسان استان ادامه داد: ارکان سیاسی در استان ایلام، این بار با رویکردی مناسب و متفاوت از دوره قبل، به انتخابات ورود کردند و شعبه وحدت نیروهای انقلاب استان و هم شعبه ائتلاف نیروهای انقلاب استان سه نفر را در استان به مردم معرفی کردند، نتیجه انتخابات در استان زیبا بود و هر سه منتخب از اردوگاه اصولگرایان هستند.

داودی‌نصر افزود: منتخبان مردم در استان بر سر بحث توسعه استان اشتراک تئوریک و فکری دارند.

وی عنوان کرد: ما در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بنا داریم برای تشکیل فراکسیون وحدت گام برداریم و تا کنون اعضای این فراکسیون از بین منتخبان مردم در کشور به عدد خوبی رسیده است، هدف از تشکیل این فراکسیون پیگیری برنامه‌های مطلوب کشور و استان‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • کالاهای موردنیاز پارس جنوبی از تولیدکنندگان استان بوشهر تامین شود
  • عقب‌ماندگی اشتغال بوشهری‌ها در پارس جنوبی جبران شود
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان