Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پیش از آنکه آلان آلدا نقش شخصیت شرور را در فیلم سینمایی «سرقت از برج» در سال ۲۰۱۱ بازی کند، قرار بود قصه این فیلم طور دیگری رقم بخورد. کریس راک بازیگر و کمدین آمریکایی، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر یاد آور شده که این فیلم سینمایی با بازی ادی مورفی قرار بود، در مورد سرقت از دونالد ترامپ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راک، دیو چاپل و کریس تاکر قرار بود، در نقش گروهی که از برج ترامپ سرقت می‌کنند، نقش آفرینی کنند.

اما، به تدریج قصه این فیلم سینمایی در طول مراحل تولید، دچار تغییر و تحول و به اثری تبدیل شد که آن را اکنون با نام «سرقت از برج» می‌شناسیم.

این فیلم سینمایی که توسط برت راتنر کارگردانی شده، داستان کارمند یک ساختمان لوکس را روایت می‌کند که بعد از اتفاقاتی، برنامه سرقت ۲۰ میلیون دلاری از این ساختمان را می‌ریزد. بن استیلر، کیسی افلک و مایکل پنا نقش کارمندان این برج را بازی کنند و مورفی هم مجرمی است که برای کمک استخدام می‌شود.

در سال ۲۰۱۷، شش ماه پیش از آنکه ریاست جمهوری ترامپ آغاز شود، کارگردان این فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد از اینکه داستان سرقت از برج ترامپ را کنار گذاشته و نساخته، پشیمان است. او گفت اگر اسم فیلم را «سرقت از ترامپ» می‌گذاشتم، بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت.

گفتنی است دونالد ترامپ سابقه ایفای نقش کوتاه در فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲» را نیز داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی هالیوود ترامپ دونالد ترامپ ترامپ فیلم هالیوودی سرقت از برج فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است

 

محمدصادق بکتاشیان، کارگردان سریال «مشاور» در شبکه خبر درباره روند تولید این سریال که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌ها روانه آنتن دو سیما شده، گفت: ابتدا طرحی به ما داده شد، که قرار بود مجموعه‌ای ساخته شود که مشاور آن روحانی نیست. بعد از گفتگو بین مشاوران و نویسندگان این نتیجه‌گیری حاصل شد که فرد روحانی می‌تواند برای مشکلات پاسخ‌های دینی هم داشته باشد. 

بکتاشیان ادامه داد: پژوهش اولیه سریال از سوی چند روان‌شناس و مشاور مذهبی انجام شد. بعد از آن هر قسمت را یک نویسنده می‌نوشت. نویسندگان با روان‌شناس در ارتباط بودند و ایده‌های خود را می‌گرفتند. در «مشاور» تلاش شده از سوژه‌های واقعی استفاده شود. اکثر آنها در جامعه نمود خارجی دارند. وقتی کل سناریو نوشته شد، طرح با مشاور مذهبی در میان گذاشته و بازنویسی نهایی انجام شد.

کارگردان سریال «مشاور» با بیان اینکه حتی ما به فکر افتادن آوردن یک روحانی افتاده بودیم، افزود: یعنی کسی که بتواند نقش خودش را بازی کند. اگر من ۶ ماه دیگه وقت داشتم، باز روی متن کار می‌کردم. زمانی که می‌خواستم سر ضبط بروم، درگیر نوشتن و بازنویسی بودم. من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • مهاجرت هنرمندان ایرانی با پشیمانی؟
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون
  • ببینید | ترامپ در دادگاه جنایی